lillebie på`n igjen Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 den heter Pronovias impala, og er stls 42/44, kun brukt en gang :-) Den er stroppeløs og har langt slep, passer til gravide og ikke gravide, da den har snøring bak :-) selger den med slør, tiara, underskjørt (sko om man ønsker) alt i en pakke til 6000 kroner, ny pris for kjolen er ca 14 000 kr. her er en link til kjolen, om ønskelig kan jeg sende bilde av meg selv på bryllupsdagen via mail, slik at man virkelig får se hvor flott den sitter på :-) http://images.google.no/imgres?imgurl=http://imalbum.aufeminin.com/album/D20051019/140247_KILB8FELK11E6HXZC5S4GS7A3QUY3M_impala_H085141_S.jpg&imgrefurl=http://album.aufeminin.com/album/seeall_140247_5/quelques-idees.html&h=96&w=96&sz=4&hl=no&start=3&um=1&tbnid=IVbmLUQklmoUNM:&tbnh=81&tbnw=81&prev=/images%3Fq%3Dpronovias%2Bimpala%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN fikk utrolig mange komplementer på den store dagen:-)
Vannmann35 Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Disse linkene er også grei for å se kjolen: http://www.finn.no/finn/bap/all/result?sid=xz8ref7BFTX451593 http://img.loquo.com/img/bcn/a/6/3709564.jpeg Ellers flott kjole, men jeg har kjøpt da :-)
bambi&bamse Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har også en kjole og selge. Imogene! str 38-42 mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå