Gå til innhold

selger min vakre brudekjole :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

den heter Pronovias impala, og er stls 42/44, kun brukt en gang :-)

 

Den er stroppeløs og har langt slep, passer til gravide og ikke gravide, da den har snøring bak :-)

 

selger den med slør, tiara, underskjørt (sko om man ønsker)

 

alt i en pakke til 6000 kroner, ny pris for kjolen er ca 14 000 kr.

 

 

her er en link til kjolen, om ønskelig kan jeg sende bilde av meg selv på bryllupsdagen via mail, slik at man virkelig får se hvor flott den sitter på :-)

 

http://images.google.no/imgres?imgurl=http://imalbum.aufeminin.com/album/D20051019/140247_KILB8FELK11E6HXZC5S4GS7A3QUY3M_impala_H085141_S.jpg&imgrefurl=http://album.aufeminin.com/album/seeall_140247_5/quelques-idees.html&h=96&w=96&sz=4&hl=no&start=3&um=1&tbnid=IVbmLUQklmoUNM:&tbnh=81&tbnw=81&prev=/images%3Fq%3Dpronovias%2Bimpala%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN

 

fikk utrolig mange komplementer på den store dagen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en kjole og selge. Imogene! str 38-42

 

 

mvh

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...