3b@rnsmor-30* Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 jeg er nok ikke akkurat noen rockering-dame enda... men har bestilt en.... jeg har tenkt at jeg skal rocke i stua jeg... hehe.. mens jeg ser på tv eller noe.. =)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Det vet jeg ikke enda. Har hørt den er svær så vet ikke helt hvor jeg skal få plass. I gangen kanskje! Det er ikke så stor plass i leiligheten min. hehe.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Fant et sted nå...prøvde først oppå senga (der var det plass nok, men vanskelig å bevege seg), men så ved siden av senga...praktisk med tanke på at ringen detter ned hele tida. Har ikke sånn fancy slankering, men fant fram den jeg hadde da jeg var liten (er hos mamma i påska)...og jeg suger like mye som før!:-/
Monajenten Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Det er MYE lettere å rocke med ringene som har vekter enn med vanlige rockeringer. Faller aldri ned:-)
dårlig ånde Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 joho jeg har prøvd mamma sin (slanker meg ikke jeg da) og den detter ned hele tiden, men kasnke det er fordi jeg er skikkelig rævv til å rocke.
dårlig ånde Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 glemte å si at jeg rocket i stua, den gangen jeg gjorde det.
Monajenten Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Er det sånn ujevn med vekter i? Jeg er elendig på vanlig rockering, men syns ikke det var noe problem med den med vekter i.
Anna Nym :o) Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Det er MYE lettere med den med vekter, men har litt problemer der også jeg. Særlig når det er så vondt...... Rocker i stua når det er lyst ute og lite innsyn, og i en gang når det er mørkt ute å mye innsyn i stua.
lille frøken heffalomp Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 Slankerockering...? noen som har en link?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå