Gå til innhold

Hvem av oss her inne har det eldste barnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke meg.. eldste min er 4 år og 7 mnd.

Skrevet

Tja, om ikke jeg tar feil, har prekæs en sønn på rundt 25?

Skrevet

Nordlyset da?

Skrevet

Jeg vet at mange her har eldre unger enn meg, og eldstekaren min blir 17 til sommeren. Ja, 17 _år_ altså. ;-)

Skrevet

Sønnen min blir 20 år i nov.

Skrevet

Ikke jeg ihvertfall, gutten min blir 4 i juli

Skrevet

Han er ikke hjemmeproduksjon, men jeg har ansvaret for og har hatt det i snart 7 år, gutt på snart 21.

Skrevet

Det tror jeg er meg. Han har nettopp blitt 26 og blir pappa i mai:)

Skrevet

dvs nesten 24 år mellom yngste og eldste.

Skrevet

Tja, havne vel et sted i toppen iallfall tenker æ. Har en datter som ble 20 i desember. Ho har selv en datter på 2,5 år og venter en liten gutt til sommeren. Så lillemor på 8 mnd blir da tante til 2....

Skrevet

Eldste min er 22 og mor til mitt barnebarn

på ni måneder.;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...