Monajenten Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Tja, om ikke jeg tar feil, har prekæs en sønn på rundt 25?
Sånn kan det gå Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Jeg vet at mange her har eldre unger enn meg, og eldstekaren min blir 17 til sommeren. Ja, 17 _år_ altså. ;-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Ikke jeg ihvertfall, gutten min blir 4 i juli
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Han er ikke hjemmeproduksjon, men jeg har ansvaret for og har hatt det i snart 7 år, gutt på snart 21.
prekæs Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Det tror jeg er meg. Han har nettopp blitt 26 og blir pappa i mai:)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Tja, havne vel et sted i toppen iallfall tenker æ. Har en datter som ble 20 i desember. Ho har selv en datter på 2,5 år og venter en liten gutt til sommeren. Så lillemor på 8 mnd blir da tante til 2....
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 Eldste min er 22 og mor til mitt barnebarn på ni måneder.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå