Høstspire 2011 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Åh, som jeg gleder meg!! På onsdag er det ultralyd, og vi får forhåpentligvis se den lille spira i god behold og vite kjønnet! Gud som jeg gleder meg:):) Jeg er i uke 19.. Kjempespent!! Andre som har UL denne dagen?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Er 8 uker siden jeg var på ul og så gutten min,da var jeg akkurat 19 uker. Men skal på 3d ul på onsdag:) gleder meg noe sinnsykt til å ta en nærmere titt på gullet mitt:)) Lykke til til deg på onsdag da og håper du får vite kjønnet: og at alt står bra til med den lille selvfølgelig:)
gitte Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 jeg har også ultralyd denne dagen =) skal få vite kjønnet, er 13 uker den dagen =)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Jeg skal på ordinær ul til Onsdag:) Jeg er 21+5 idag og grunnen til at den ordinære blei så seint er pga diverse oppfølging på Rikshospitalet.. Har sett lille i magen mange ganger og gleder meg til vær gang:))) Lykke til på ul til Onsdag;)
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 jeg skal og=) gleder meg masse!
August baby.<3 Høygravid:)) Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Eg ska o på ultralyd onsdag, glede meg villt...kjempe spennande, forhåpentligvis får me veta kjønnet:)) E 19 uker den dagen:))
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Jeg og skal hihihihihi;) Og jeg gleder meg så masse, kommer ikke til å få sove i morra jeg asså.... Jeg er da 19 fulle uker... Og skal til ullevål.... TIDLIG skal jeg da;)
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 jeg har også ultralyd imorgen,er da 18 uker,håper jeg får vite kjønnet da,har skikkelig "guttefølelse":)
NormaJean Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 jeg skal på den ordinære i morgen (onsdag) også på Riksen, gleder meg som en unge. har hatt 3 ul allerede, men nå som de er enige om at alt ser bra ut med bebbisen og meg skal det bli godt å kun få en vanlig, koselig UL hvor jeg skal få vite om det blir en gutt eller jente:) hurra! jeg tror det blir en gutt, men alle rundt meg tror det er en jente. skal bli spennende å se.
Høstspire 2011 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. mars 2008 Åh, dette er så spennende! Jeg skal også ganske tidlig, så heldigvis slipper jeg å vente hele dagen:) Første mann inn her etter UL MÅ lage en tråd slik vi kan oppdatere hverandre om "resultatene":) Tenk at i morgen kan vi kanskje si; "vi venter en gutt/jente":) GLEDER MEG!! Takk, og lykke til alle sammen:) Dette blir kjekt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå