<3 M <3 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Vet de selger en del billige merkeklær i USA, men klarer ikke komme på noen merker når jeg skal lete på nettet. Forslag til nettsider jeg kan se på?
It's all about me Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Vanligvis dyre merker? Jeg har kjøpt en del billig Tommy Hilfiger og Guess her. Ellers er jeg veldig glad i OshKosh B'Gosh.
Nå kommer nr. tre Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Sjekk på ebay.com. Jeg kjøper Bla. Burberry, DKNY, Ralph Lauren, Levis, Kookai, osv...
partyoffive Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 OshKosh er vel ikke akkurat å regne som 'merkeklær'. Det er jo en rimelig butikk/merke på lik linje med Gap, Childrens Place osv. I tillegg til de merkene som allerede har blitt nevnt over her pleide jeg og kjøpe en del Lacoste, Gant, Seven for mankind & div. andre jeans merker, Juicy, Northface m.fl. Sort sett alle merke klær som er laget i USA. Alltid gode gaver og sende hjem til Norge.
Krusemynthe Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Vet ike om noen nettsider, men jeg har veldig sans for babyGAP-klærne som er å få tak i der.
partyoffive Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 GAP er min favoritt hvis det er baby/barne klær du leter etter? Super kvalitet, holder vask etter vask, min yndlingsbutikk for barneklær i USA. www.gapkids.com For andre 'merkeklær' sjekk www.dillards.com, www.macy's.com, www.bloomindales.com, www.gant.com m.fl. Er det til deg eller baby/barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå