Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Min datter på 13 mnd henger fortsatt i puppen. Har mest brukt den som kos, for har ikke nok melk. Men hun får ut litt, og bruker den som kos og trøst. Men nå er det blitt helt manisk. Og ser jo helt latterlig ut den store ungen som desperat river i klærne mine. Flaut rett og slett. Noen som har gode råd? Prøvde å smøre på mentulatum, men det virket ikke :-(
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 da snuppa var på den alderen begynte jeg å kutte ut en del av ammingen.. da fikk hun kun på kvelden før hun skulle legge seg.. hun prøvde seg litt på dagen men da fant jeg på noe annet slik at hun fikk fokuset på det... da hun var ca 15 mnd var hun fortsatt veldig puppe glad..så jeg fant ut at nå måtte det blir stopp..så da kuttet jeg bare ut.. hun spurte etter den et par kvelder men så var det over.. gikk overraskende bra egentlig...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Jeg begynte å jobbe som nattevakt, var altså borte noen netter som pappaen var nødt til å ta lillegullet når han våkna og vips så var han nattavvent og da gikk det veldig greit å trappe ned på dag også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå