TinkaLill Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Nå har eg ikke hatt mensen på 4 mnd..testa meg for 2 mnd siden da var det negativt, ingen tegn til mensen... Noen som har opplevd det samme? har litt ømme bryster, har kjent inni navelen min at det er som en liten kul, skal det være det? off fortvilet...
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Føler med deg! Har ikke hatt TR siden jeg slutta på pilla i november. skikkelig frustrerende å ikke vite hva som skjer... Hadde man i det minste fått TR, så kan jeg gå over i en ny periode...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå