Gå til innhold

Dere er heldige som har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

regelmessig syklus!! Jeg har alltid hatt uregelmessig mensen, gikk både 2 og 3 måneder uten at TR dukka opp. Sluttet på pilla i november 07 og har enda ikke fått TR. Så syklusen min har ikke blitt noe bedre etter bruk av pillene. HMPF...

Alt hadde vært sååååååååååååå mye lettere hvis syklusen min hadde vært iorden!! *dunke hodet i veggen*

jaja, det var nok syting og klaging fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dunkerhodetiveggensammenmeddegjeg*

3 TR siden august er ikke så veldig mye å skryte av det heller....... BLÆH!

Skrevet

Skjønner at det ikke kan være lett nei.

Snakk med gyn om dette. Kan hende at dere ikke har el, og da er det greit å få pergo :)

Lykke til :)

Skrevet

Skal til gyn 28 april ;)

Ble henvist i begynnelsen av januar, så det tar tid! Men skal bli "godt" å komme seg dit, får nok svar på noe da... Håper jeg ikke må vente til jeg har prøvd 1 år hvis det viser seg at jeg ikke har EL... Tenker på pergo...

Skrevet

ja, vi får danne uregelmessig syklus sammen vi juicy :)

*dunke hodet i veggen litt til* :P

Skrevet

jeg får vel ta å bestille meg en time jeg også....

Skrevet

Samma her folks!!

3 stk TR siden aug-07. Så tenker at jeg må bestille time jeg også.. huff! Lite lyst til det, menmen..

Skrevet

Det gjør du nok lurt i...

Skrevet

Forrige "runde" varte i 12 uker og en dag, og nå er jeg 14dager på overtid igjen.. Men negativ test... Åh!!

Lite morro, asså...

Sluttet på pillen i august.. I begynnelsen var alt normalt.. Men sååå.. :'(

Men hva gjør legen om jeg får time og sutrer til han?

Skrevet

Otilia 4pp: Ring legen med en gang i morgen tidlig!!! ;)

Virker som om vi er en gjeng som har kommet ca like lagt og som er ca like leie av å gå å vente!!! Glad jeg har en gyn. time på gang, selv om jeg syntes det er lenge til 28 april!

*Drømmer: Når jeg var hos legen, tok hun er grav.test, vi pratet litt og så sa hun at hun liksågodt kunne hevise meg til gyn siden det for det første var på tide men en ny sjekk + at jeg da visste at noe var på gang og kanskje ikke tenkte på masse på det lengre...

Hehe, det funket de første ukene, men nå er jeg bare helt besatt! I det ene sekundet håper jeg på TR slik at jeg kan komme meg videre i prøvingen, i det andre øyeblikket tenker jeg at tenk om jeg er gravid!!?!??!?!?! Uææææ! *^HÅPER*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...