Meg og knoll&tott Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Ledningsbrudd lengre opp i feltet har ført til at vi er tom for vann... jævli kjekt da... kan jo ikke en gang gå på do...får jo ikke skylt ned. Tviler kommunen gidder noen storjobb på en helligdag...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Er det snø ute dere kan smelte?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Har dere like mye snø som her så burde det ikke være no problem egentlig!? Hent snø og smelt?
Sjefsmegga Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Skjedde her i høst, var uten vann i 1 døgn før det var fiksa. Fikk skaffa flaskevann til å drikke/lage mat av og fyllte to svære kanner (hjemme hos annen familie)til å bruke som do vann og til å vaske hendene..
Meg og knoll&tott Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2008 Er minimalt med snø... Men samboeren min er på vei ned på verkstedet på jobben og fyller noen dunker med vann, så har vi til doen iallefall!!! Får stikke opp til en veninne å dusje ikveld. Glad no, for at ungene badet imorgen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå