Gjest Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Må skryte litt av meg sjølv, siden det ikkje er nokon andre her til å gjer det. ;-) Går som ein lek, og er offisielt x- røyker. Så hadde eg bare klart å kutte ned på snopet og nå.......
Mamsen87 :) Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Kjempebra!!!! Håper jeg også greier det snart:)
MammaMia123 Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Så flink! Jeg slutta også, fredag for litt over en uke siden! Er også superstolt! ) Vi er såååå flinke!!!
Gunda Gråtass Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Flinke dere er!! Jeg får skryte litt av meg selv og da.... har vært ikke-røyker i 15 mnd!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå