Gjest Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Som ikke er rosa med Disney prinsesser på og som ikke er plastic fantastic? Gjerne i rotting eller hva det heter (kurv). Så noen hvite med rosa stoff oppi, men jeg husker jo ikke hvor jeg så det hen.. :/
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Dags Marked har noen fine, Ikea har hatt noen tror jeg...
wirre;o) Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Jeg så iallefall noen på Skeidar. Selv er jeg strålende fornøyd med hyllen fra Ikea som vi har satt rosa plastikkurver i som fungerer som skuffer. På stua har vi plastikkbokser fra Europris med bilder av hva som skal i hvilken boks.
Sjefsmegga Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Sjekk: Skeidar, bohus, europris ( de har sånt i perioder), Jysk muligens, og divere interiør og møbelkjeder. Jeg vet jeg har sett på på Bohus og Skeidar i hvertfall. har en stående på stua her, kiste med lokk. ca 70cm lang og 40bred,og ca 40 høy... men er 3 år sia jeg kjøpte den så jeg husker ikke hvor. Men har sett lignedne hver gang jeg har vært i møbel og interiør butikker. Tror det var i interiøravdelinga på Bohus jeg så en slik sist.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Tuppa vår får slike http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70025035 De er såpass store at det er plass til to plastkasser oppi Har også i mindre str. Personlig liker jeg godt at det er lokk på, da kan rote gjemmes unna helt
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Vi kjøpte en veldig fin en med hjul på Living! Den er enten rosa og en annen farge eller blå og grønn, som vi har. Den har dyremotiv på siden og det er liksom en "trilleboks" der hjulene er, også er det en til boks oppå den igjen. Ganske fin, og min ettårige nevø liker å trille den forran seg:) Kostet 300,- da.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Det er litt rundt om kring på østlandet i allefall. Vet med sikkerhet at de er i Drammen og Tønsberg.. (vet de er flere steder og, men ikke hvor:p)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Ja, den kisten var fin. Hadde en sånn en gang, men den ble ødelagt etter et besøk av en gal kattepus. Klore, klore. Vi får dra en tur på Ikea da.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Tror jeg så Dags Marked i Tønsberg (mot Nøtterøy?) en gang, det stemmer det.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #14 Skrevet 24. mars 2008 Takk, da skal jeg sjekke Ikea og Living andre steder jeg kommer over. Er ikke så glad i å tråkke rundt på Ikea, men jeg skal gi det en sjanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå