moota m storebror&lillebror Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har 2 barn, ei jente på snart 3 år som snur smilet rett rundt når hun ikke får viljen. Men jeg har også en gutt på snart 8 mnd, og han er den blideste ungen i hele verden!!! Alltid! =) Leser her inne om onger i trass, fortvilte foreldre og søskensjalusi osv. Da lurer jeg litt på om det finnes andre med blide unger?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har en strålende blid unge jeg, men trassen er hun og kan bli skikkelig skikkelig sint. Men blid, å jada, som ei sol:)
Sjefsmegga Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Mine er stortsett blide de, men de kan jaggu trasse også ja, hjemme vel og merke, til dags dato har de oppført seg eksemplarisk ute blandt andre folk...hehe... De har arva mitt temprament og stahet...pluss pappans, så de er noen "kruttlapper" hele hurven...men trass er ikke alltid negativt, de har alle vært tidlig ut med det meste også..sta som de er.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 JA JA JA! jeg har en helt utrolig blid unge.. =)=)=)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Det er enten eller med begge to, egentlig. Smørbilde eller rasende.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Snuppa har strålt som solen helt fra hun var nyfødt, men trassen det er hun selvfølgelig fordet Når hun var baby var smilet hennes alltid det første folk komenterte hun smilte så øynene skinte hehe.. Hun gråt sjeldent også, veldig sjeldent.. Kun et stooort smil å se Netse unge blir sikkert en surpadd haha
Fire småtroll Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Har til dags dato ikke hatt problemer med mine heller, de er snart 7 år, 4 år og 10 mnd. De er blide, gode venner, oppfører seg skikkelig ute blant folk og det blir faktisk kommentert av folk. De er blide og omgjengelige alle sammen, veldig lite krevende... Men selvfølgelig kan de bli sinna, selvfølgelig kan 4 åringen dælje storebror i hodet i fullt sinne, selvfølgelig kan 7 åringen surve fordi han ikke får den 5. brødskiva med nugatti osv, men det er ikke hver dag, og somregel bare hjemme disse frustrasjonenene kommer frem, så jeg synes jeg har noen prakteksemplarer jeg ;-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 jenta mi er også strålende blid stort sett hele tiden ...
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Jenta mi er en ekte solstråle hele tiden...smiler før hun har åpnet øynene om morningen:-)
WP-TLogPeanut Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Jeg eller.... jeg hadde hun var blid om ei sol dagen lang til rett før hu fylte 2 år!! Nå er det ikke mye som skal til før hu blir sur
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Nathalie er 6mnder, alltid blid stolt av henne, får såå mye skryt atte. hehe
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 Lillemor på 9 mnd er blid hele dagen lang! Prater og ler og smiler masse Så søt og god da og jeg er kjempestolt sukk..
3b@rnsmor-30* Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 begge våre (en gutt på 4 år og 7 mnd og ei jente på 3 år og 1 mnd) er stort sett blide som soler!!! og de leiker så fint sammen for tida og er bare gode =) veldig deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå