Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Vi skal kjøpe ALT (!!) nytt, sofa, bord, hyller, oppbevaring osv. Det jeg lurer på er om når vi ber om å få det hjemkjørt, henter IKEA det gamle?
klg,2 boys now:) Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 vet ikke med tviler sterkt.kan du ikke kontakte en bruktselger å gi det bort det gjorde jeg.han henta det mot at han fikk det gratis.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Kontakt Fretex - dem henter.. Så kan noen få nytte av det gamle som dere ikke vil ha lenger..
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Tusen takk, det var en god ide :-) Er ganske mye og ganske mye nytt men orker ikke sånn finn.no-opplegg :-) Fretexvar lurt!
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Hehehe nei det tror jeg neppe hvorfor i all verden skulle de ha gjort det da? Prøv å selg det til en brukthandel eller på finn du... Det du ikke får solgt er bare å gi til fretex.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Hva skal Ikea med det da? Hehe. Legg det ut på "Gis bort" på Finn, da forsvinner ting rimelig fort.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Vel, da vi kjøpte ny sofa sist hentet skeidar den gamle.. Så kanskje ikea gjorde det samme - ikke så veldig dum tanke når jeg er vant med at andre steder henter de gamle tingene? Kjøleskap, tv, etc.
mayaya Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Det var nettopp en kampanje på det, men det gjaldt madrasser. Altså, om du skiftet madrass, ble de gamle fraktet vekk. Men normalt - nei
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Aah okei :-) Jaja, fretex har sikkert mer bruk for møblene enn ikea :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå