BergensBerta*gullgutt* Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Hvor mye kan en 1-åring? akkurat 12 måneder ca, vet det individuelt men sånn ca... kommer fra en familie med lite små barn så kan ikke så mye, men har seg sånn at vi er blitt invitert på en tur til syden når ungen er ca ett år, så bare lurer på hvordan 1-åringer er i utviklingen...
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 jenta mi på et årgår ikke enda,men mange går når de er 1 år;) barn på 1år er fremdeles så små at de sover i vogn på dagen,det er kjekt når man er ute å reiser. hun går rundt med gåbil.. kryper rundt.. klatrer på alt mulig, sier en del ord.. lurer du på mere så spør;)
Pysjen Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Min 1 åring kan gå, si mamma, pappa og sko Krabbe opp trapper men ikke ned.
Pysjen Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 mente nok akkurat! Men hva i all verden betyr "Ka"? ;-)
SuperMoM <3 Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Da sønnen min var 1 år så kunne han å gå,klatre,klatre opp trapper og ned (med meg gående bak selvsagt),snakke.. (mamma,pappa,sko,bæ,nammenam,tante,osv osv.. ) Noen er tidlige med ting,andre er litt tregere.Er ikke godt å si i grunnen.. Ka betyr forresten,hva:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå