Gå til innhold

Dere som jobber i helsesektoren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sko bruker dere på jobb? Jeg skal ut i praksis for første gang nå, og trenger noen innesko som er gode å gå og stå mye i. Ser veldig mange bruker crocs. Er de gode? Hva bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker crocs. Gode å gå i, blir ikke sliten i bena.

Skrevet

Rååååsa disney-crocs;)

Skrevet

Jeg bruker Spotec sine og er veldig fornøyd. Det jeg ser med de som bruker Crocs er at de snubler forholdsvis ofte.

Skrevet

Kuuuuult!!!! :oD

Skrevet

Spotek??? Hva er det?

Skrevet

Bruker crocks - og jeg snubler ikke.. I går jobbet jeg dobbelt vakt, pga sykdom osv.. Og jeg fikk ikke vondt i føttene i det hele tatt..

Skrevet

Jeg bruker crocs og spotec, men nå har jeg lyst på sånne mbt-sko.

Skrevet

Hva er spotec og MBT???

Skrevet

Crocs. Beste jeg har brukt på jobb. Synes ikke engang Ecco kan måle seg :)

Skrevet

Har også Spotec, men Crocks er 10 ganger bedre, synes jeg.

Skrevet

Grete Waitz sandaler med demping i hælen.. Innmari god å bruke;:)

Skrevet

har crocs..men synes det er helt forferdlige å gå på! er jo så flate, og blir vond i skinnleggen av å bruke de!

skal kjøpe meg nye nå! Hva heter de skoene som man "ruller" med?? de som er buede under?

Skrevet

Bruker også Grete Waitz sine sko og de er utrolig gode å bruke! Deilige sko rett og slett.

Skrevet

Eg brukte spotec sine. Personlig så kan eg ikkje fordra crocs, eg blir klam under beina og dei er alt for breie til min fot. (gravstygge er dei og, men det er ein anna diskusjon :P ) Ecco syntes eg og var gode å gå i, men eg vart klam, eg hadde ein type i skinn med to reimer, og likte dei ikkje. Eg snubla eg relativt ofte i eccoen også. Her i gården er det Spotec for alle penga =)

Skrevet

brukte crocs i sommer, men om vinteren må vi bruke vanlige sko, jobber i hjemmetjenesten. Men er i permisjon nå og har vært sykmeldt i hele vinter da.

Skrevet

Ecco, åpne og stødige :o)

Siste jeg kommer til å kle på meg er crocs.. ;)

Skrevet

MBT- besta skoene jeg har hatt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...