Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en dvd med Pororo til vesla, siden jeg er lei både Emil og Elias som det har gått i til nå.

Men for å si det sånn, Pororo flytter nok snarlig ut igjen! Han er dødsirriterende, episodene er korte, sangene er plagsomme. Nei grøss for noe fæle greier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er jo oftest det vi syns er mest irriterende som slår best an hos de små :-P

Begge mine har digget Teletubbies... Need I say more?

Skrevet

Fordelen er at jentungen likte det ikke hun heller og maste om Emil igjen nå som hun er ferdig med powernappingen:)

Skrevet

Elias!

Den er faktisk litt søt. (filmen, ikke serien)

Skrevet

Pororo? Hva er det for en figur? Du mener ikke Pocoyo? Han er jo bare goooood! :-D

Skrevet

Nei, Pororo er en liten pigvin, som sikkert er søt nok den, bare det at alle spisodene på dvden begynner og slutter med samme grufulle sang og episodene varer noe sånt som max 10 min (inkl sangen 2 ganger på den tiden...) Tortur for mammaer og pappaer...

Skrevet

pororo er en pingvin, pocoyo er en liten gutt.

Skrevet

Ina eeeeelsker Pororo, synes han er søt jeg også.

Sitter gjerne og ser på sammen med snuppa, men jeg skal være enig at det er irriterende at kjenningsmelodien og avslutningssangen skal være med på alle episodene.

Skrevet

Terror sier jeg deg, terror!

La ut tråd til deg i går da, om at de har ihvertfall 4 forskjellige Pororodvder på OBS på BS.

Billige var de også... (trur jeg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...