Gå til innhold

lille solsikke, er du her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke du ikm idag?

har du testet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, jeg er her ja, men det er så vidt jeg er i live. Denne influensaen tar knekken på meg. I går lå jeg på sofaen hele dagen ute av stand til å løfte en finger. Tanta kom til meg på søndagskvelden og det er jeg egentlig glad for. Ingen spire hadde nok overlevd i magen min, så sjuk som jeg har vært. Så nå fyker jeg over i 2. pp med IKM 21. april! Hva med deg tuppa, har du testet?

Skrevet

heihei!!æsj da....dette hørtes ikke godt ut lille solsikke...

håper du blir fort bedre altså..sender over god bedring støv!:P

jeg testet i stad og løper nå over i 2 pp:-(

jaja...vi får det nok til til slutt lille solsikke!

jeg har riktignok ikke fått mensen ennå men den baner seg frem kjenner jeg så det er nok et spørsmål om tid før hu dukker opp.

men da går vi iallefall over i 2 pp sammen!:-)hehe

masse lykke til og goood bedriiing!!!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...