tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 har ikke du ikm idag? har du testet?
Gladjenta og bittelille spire Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Hei hei, jeg er her ja, men det er så vidt jeg er i live. Denne influensaen tar knekken på meg. I går lå jeg på sofaen hele dagen ute av stand til å løfte en finger. Tanta kom til meg på søndagskvelden og det er jeg egentlig glad for. Ingen spire hadde nok overlevd i magen min, så sjuk som jeg har vært. Så nå fyker jeg over i 2. pp med IKM 21. april! Hva med deg tuppa, har du testet?
tuppa prøvd lenge Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 heihei!!æsj da....dette hørtes ikke godt ut lille solsikke... håper du blir fort bedre altså..sender over god bedring støv! jeg testet i stad og løper nå over i 2 pp:-( jaja...vi får det nok til til slutt lille solsikke! jeg har riktignok ikke fått mensen ennå men den baner seg frem kjenner jeg så det er nok et spørsmål om tid før hu dukker opp. men da går vi iallefall over i 2 pp sammen!:-)hehe masse lykke til og goood bedriiing!!!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå