Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er andre av dere damer her inne som er veldig trøtte?? Har jo hørt det er vanlig å bli trettere, men at jeg skulle føle meg så sinnsykt trøtt, hadde jeg ikke trodd... Kunne sovet hele dagen, og makter ikke gjøre noe husarbeid eller noe.. Begynnre på jobb igjen i morgen, og vet ikke hvordan jeg skal begå dette....

Andre som har det slik?? Eller har tips til hvordan man kan få energien tilbake?!

Eller må man rett å slett bare "høre" på kroppen, og bare ta det med ro?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må rett og slett bare høre på kroppen ja, sove så mye som du føler du trenger.. Trøttheten pleier å gi seg etterhvert.. Jeg er i uke 10 og er ikke like trøtt som jeg var i uke 6-7.. Ellers er det bare å prøve å spise energirik mat, kansje det hjelper litt:)

Skrevet

Hvor tidlig startet trettheten hos dere?

Skrevet

Trøtt, ja...! Kunne ha sovet hele døgnet... Orker ingenting, sofaen og senga er min beste venn... :o) Har vært kjempe deilig med påskeferie, og fri fra jobb.

Heldigvis har jeg en fantastisk samboer som tar i et ekstra tak hjemme, slik at jeg skal kunne slappe av :o)

Skrevet

tusen takk for svar alle sammen =)

å du pooh, jeg begynte i uke 6, å føle meg skikkeli trett... nå er jeg 7+6 i dag... så håper det gir seg etterhvert... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...