Gå til innhold

Barselgrupper fra Helvete..


Anbefalte innlegg

Skrevet

For å være presis med en gang: jeg mener de barselgruppene som trøkker seg sammen på kafeer med altfor liten plass, som ikke fatter at hylende unger ikke nødvendigvis er like sjarmerende for alle andre, og som i mangel av stellerom skifter drittbleier i vogna ved bordet. Kan dere ikke heller ta det på rundgang hos hverandre? Mye koseligere med en hjemlig atmosfære, ingen forbannede gjester som faktisk blir plaget av der, og ikke minst-det er lov å dra hjem når det stinker dritt...er rett nok gravid selv-men ikke i villeste helvete har jeg tenkt å slå meg med i barseltreffligaen som forsurer tilværelsen til folk rundt seg med denne type ting jeg har skrevet her. All applaus til nettverksbygging-men ikke på altfor små kafeer uten stellerom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he he.. viktig å være urban for en hver pris vettu... :D

Skrevet

Selv når man omtrent står over bordet deres og brekker seg? uten at de lykkelige mammaer fatter at det IKKe lukter roser av avkommet? og om de skjønner det, så hvorfor ta seg bryet med å gå? neida, vi skifter heller den stappfulle diarebleia ved bordet vi, så er vi sikker på å få plassen for oss selv.. hurr..burde igrunn være skilt utenfor noen steder, hvor det kunne stått: barselgrupper ikke akseptert, pga av andre gjesters helse. Blæh..

De kommer med monstertruckstore vogner, og presser seg rundt tiny, tiny bord-og tar all plassen i lokalet, så resten bare må rømme..og konkurransen om den søteste babyen, den mest fremmelige, den som driter penest..går i det uendelige...

Skrevet

Jeg syns iallfall ikke man må være superurban bare for å bevise for seg selv at man ikke har forandra seg etter at man får barn. Er igrunn ikke så jækla imponert over andres unger jeg..de sover, spiser og driter. Som alle andre unger..

Skrevet

Hør, hør! Ja til å la den kaklende ligaen av nybakte og selvopptatte mødre finne seg et annet, mer egnet sted til sin undertrykte, men akk så åpenlyse krigføring over hvem som har den "nutteligte bebiten".

 

Og til dere som opptok halve caféen med bebitene og de svære hitec-vognene deres da jeg kom inn med småen i vogn helt uten finesser og uten å være kledd i slaskete joggeklær: Jeg skjønner at dere var sjokka over at jeg ikke hadde meldt meg på til det überinteressante kjerringmøtet deres, men jeg angra ikke et sekund, heller ikke da jeg hørte kaklinga etter at jeg hadde passert. Dra til helvete, og det mener jeg fra dypet av mitt hjerte.

Takk.

Skrevet

Skulle nesten tro det var en sur bitter Anne-Kat Hærland som har skrevet dette innlegget, hehe:)

 

 

Skrevet

Ja, eller et ihugga Ottar-medlem eller en litt sliten småsint Blitzer-nepe.

Hehehe...

Skrevet

Så folk som ikke gidder å bli med på krampaktige samlinger med urelevante mennesker er medlemmer av Ottar eller Blitz?

 

Jeg konkluderer med at du er en av sauene.

Skrevet

Jeg har aldri vært på en eneste barselsamling, det er måten du skriver på her inne som får meg til å tenke på Ottar/Blitzer damer. Hehehe. Med hennafarget hår.

Skrevet

Bouncy Bollocks, I love you.

 

Og at du er en militant ottarblitzer med fletter i armhulene og fornuftige sko, ja, det kan jeg levende tenke meg. Det er i grunnen sånn jeg har sett deg for meg hele tiden.

 

*boble over av undertrykt fjortisfnising*

Skrevet

Pass deg før jeg svøper deg inn i mitt henna-fargede, lange hår som ikke har sett verken saks eller dusj på ugudelig lange tider. Hvis jeg er ekstra yr så binder jeg deg kanskje fast med det lilla skjerfet mitt, og ber deg slikke fotformskoa mine. Grr.

Skrevet

Nåde, nåde! Bare ikke dask meg med de asymmetriske øredobbene!

 

(Og jeg har jo SAGT at jeg ikke vil bli med deg under det batikkmønstrede, økologiske ullpleddet fra Design Forum.)

Skrevet

Du SIER det, men jeg har hørt at damer mener ja når de sier nei.

Skrevet

"Nei" betyr "kanskje", "kanskje" betyr "ja", og "ja" betyr "helst nå med en gang, men bare hvis du gir meg marsipan".

Skrevet

Fy faen, dere er så kule, kunne ønske jeg kunne være med i miniklubben deres:-D.

Skrevet

Sa jeg ikke at du skulle gå ut og finne deg noen venner som liker deg tilbake?

Skrevet

Nei, når sa du det?

Har cella di jobba på overtid her i kveld?

Skrevet

Sukk. Og HVA sa jeg om å resirkulere vitser? Seriøst, du må komme deg ut en tur.

Skrevet

Jeg har vært ute i hele dag, og er forresten helt ny her inne. Begynner å merke at jeg allerede begynner å bli litt lei...

Skrevet

Huff, da. Så leit.

Skrevet

Ja, jeg er så lei meg for at jeg ikke helt har klart å finne meg noen som jeg kan tenke sammen med her inne....Er så fryktelig ensomt å tenke helt selv.Sukk.

Skrevet

Hadde vært så morsomt og sett DM&BB ta den helt ut på bleiedebatten.

 

Skrevet

"Er så fryktelig ensomt å tenke helt selv."

 

Dette forsterker bare viktigheten av at du kommer deg ut og snakker med noen snarest mulig.

Og la meg nå oppklare; man tenker faktisk selv også når man fører ordentlige samtaler med folk.

Skrevet

hva er greia med det hennafargede håret?? er det derfor du er anonym, så ingen skal kunne gå til personlig angrep på deg,

er det ikke jobben, dyra eller skrivefeila, så er det faen meg hårfargen!!

 

 

haha!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...