Fabelaktiv Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 hvor får jeg tak i pærebrusen hans..? i Oslo-området seff.. er nøden!!
Modesty Blaise Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 he he....bor i Kristiansund og sitter her med et glass pærebrus nå og koser meg. Når jeg bodde i oslo sleit jeg. Første stopp som hadde pærebrus for meg var åndalsnes på vei hjem fra østlandet.... Lykke til!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 På ULTRA Bryn Senter i oslo får du kjøpt oscar sylte pærebrus:) de har ananasbrusen der også
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Har sett både ananas-, pære-, bringebær- og sitronbrusen på Ultra sine butikker. Har observert syltebrus på Meny rundt omkring! He he - absolutt flere som savner det her
Idun<3tosmå<3 Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Åh, har såå lyst på ananasbrus, men her i Stavanger har jeg i grunn ikke tenkt tanken en gang. Men skal se innom Ultra her for å sjekke om de har det her og!
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Hvis det er noen som leter etter det i Bergen, så finner de det på ICA MAXI på Åsane senter. Jeg hoppet omtrent opp i lufta og jublet når jeg tilfeldigvis oppdaget det Pærebrusen er noe av det jeg har hatt fullstendig dilla på i det siste. Men har ikke sett den på MENY her borte dessverre Er det noen steder i Oslo sentrum de har det? Er endel i Oslo også.
Hera83 Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Gøy for ei som har daglig tilgang til brus fra Oskar Sylte å lese slike innlegg..
SuperMoM <3 Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Mali83 og lille klompen <3 Er så enig med deg:p hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå