Gå til innhold

Om du skulle leid en leilighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du da foretrukket:

1. Stort bad (ca 12 kvadrat) der ene veggen hadde en "benk" og det stod varmtvanndbereder, plass til vaskemaskin og tørketrommel under benken og skyveskap slik at alt kunne skjules om en ville og hatt plass til det en ville oppå beken.Må antagelig ha tørkestativ på badet også.

eller

2. Lite bad (ca 6-7 kvadrat) og eget vaskerom til (ca 5-6 kvadrat) hvor varmtvannsberederen stod.

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaskemaskin på badet. Genialt, da vaskes klærne mye raskere, og om badet er større blir det bedre plass til evt stellebord osv

Skrevet

alternativ 1...

Kommer alltid til å sørge for at vi har stort bad når vi kjøper oss noe, sån nat vi kan ha vaskemaskinen på badet. Har bodd et sted der vi hadde eget vaskerom og klærne ble BARE vasket i skippertak!

Skrevet

Hehe, artig, selv liker jeg ikke å ha vaskemaskin på badet (vi har to bad nå, et skikkelig bad oppe og et toalett/vask og vaskerom nede) og føler vi vasker nå masse klær og slikt fordi om. Men vet jo av erfaring at andre gjerne liker noe annet enn meg selv, så derfor spør jeg :- ) (planer om å kanskje bygge hus med utleie en gang og da erslike ting greit å vite).

Skrevet

Aldri mer vaskemaskin og tørketrommel på badet. Så alternativ 2 her. Nå bygger vi hus der det er vaskerom både i utleieenheten og vår del. Utleieenheten har stort bad i tillegg da på ca 12 kvm. Vårt bad er på ca 10-11 kvm. Pluss at vi har eget gjestebad som er 6-7 kvm tror jeg.

Skrevet

Leier nå for tredje gang i mitt liv. Første plassen bodde jeg for meg selv, vaskemaskin på badet. tenkte ikke mye over det da.

Leide et hus en gang med vaskekjeller, veldig glad for den enda vi måtte ned en trapp.

Eide et hus som vi har solgt, vaskemaskin og tørketrommel på badet noe jeg absolutt ikke likte.

Leier liten leilighet nå, har vaskemaskin og tørketrommel på badet, liker det fremdelles ikke.

Så huset vårt som vi bygger da, men der skrev jeg hvordan vi skulle ha det.

Skrevet

Ville hatt stort bad! Da kan man jo ha stellematte for eks og annet som tar mye plass oppå benken der. I tillegg så er det jo suuuper deilig med mye plass på badet :)

Skrevet

såklart alt nr 2

har selv stort bad men liker ikke at stativet med klær står der med klær på (hele tiden nesten) og skulle gitt mye for et vaskerom med varmekabler hvor man kunne tørke klær uten at det står i veien....

Skrevet

Alternativ 1.

Fordi stort bad er ganske viktig, i hvert fall om man har barn og har lyst til å være hele familien på badet samtidig. Fint å ha et sted for en baby å være mens man dusjer, fint at noen kan skifte på et barn mens en annen dusjer osv osv. Et tørkestativ kan flyttes unna, men ikke en vegg!

Skrevet

Kan man ikke få i pose OG sekk?!

Jeg ville hatt STORT bad OG vaskerom jeg... (som jeg har nå)

Skrevet

Hva med kombinert bod og vaskerom da? På ca 8-9 kvadrat + bad på 10-11 kvadrat? Blir det for lite bodplass?

Skrevet

Alternativ 2:)Elsker eget vaskerom!!Hater å ha tørkestativ stående der man oppholder seg..

Skrevet

Alternativ 2!

Jeg leide mens jeg var singel student og helt i begynnelsen når jeg og samboeren bodde sammen og da hadde det vært mye viktigere så jeg kunne hatt besøk ol uten å tenke på vasken enn et stort bad med plass til stellematte og hele familien...

Skrevet

Alt. 2. Ikke særlig lekker å alltid ha klær til tørk inne på badet. I tillegg syns jeg det er ekkelt å ha klærne til tørking der man går på do etc. Mange som trekker opp uten å lukke igjen lokket på do, og fy så mye bakterier som flyr rundt i rommet!

Deilig å ha eget vaskerom hvor alle vaskemidler står og man kan ha vasken til tørk uten at alle som bruker doen din må se på trusene som henger der!

Skrevet

Definitivt alternativ 2. Syntes det er genialt med eget vaskerom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...