Gå til innhold

den perfekte kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nå gravid.har faktisk aldri følt meg bedre.for nå føler jeg at jeg kan skylde mine små feil inn på graviditeten. Jeg har alltid lurt på en ting ang menns syn på oss kvinner.Jeg vil ha et ærlig svar. Man får ikke et ærlig svar om man spør kjæresten. Jeg føler selv at jeg ser forjævlig ut. jeg har aldri hatt stramme pene lår slik som andre 20 åringer. jeg har en del arr grunnet misshandling. er ikke overvektig eller noe slik. Men har alltid følt at bena ikke er lange nok. og magen er liksom aldri flat nok. eller rompa stram nok. når jeg ser på damene som skinner i fra blad hylla så vet jo jeg at noe er retusjert. Men der er jo andre damer der ute som man ser på badestranda å de har jo alt jeg ikke har. jeg lurer på hva dere tenker om saken. kunne dere noen gang like noen som meg. jeg tror automatisk at når jeg har kjæreste så liker han meg for personligheten. jeg har ikke tro på at noen kan like meg for kroppen min. Når dere er sammen med ei normal jente. er det en løsning fordi dere vet at dere aldri kan få rihanna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør at du ikke tror at noen kan like deg for den du er og slik du ser ut? Slike ting kan ofte spores tilbake til barndom eller vonde minner. Viktig at du prøver å se på deg selv for den du er, du er jo ingen andre. Og for den personen som skal være sammen med deg, så holder det så mye mer enn nok.

"Når dere er sammen med ei normal jente. er det en løsning fordi dere vet at dere aldri kan få rihanna?".

Jeg vil svare på den med at for meg er kjæresten ingen normal jente, hun er det vakreste i verden for meg. Hva alle andre måtte mene kan man gi lang mars i. Det er hva jeg mener som betyr noe, og har jeg valgt henne er det fordi hun har kvaliteter jeg søker etter og trenger i et forhold.

Når kjæresten sier hun er tjukk, har strekkmerker her og der og peker - ser jeg bare nok av ting jeg elsker ved henne.

Hvorfor kan ikke det å være seg selv, være nok?

- Far på tredve.

Skrevet

Du er drømmemateriale, far på 30=)

Nett som mannen min=)

Herlig at dere også finnes=)=)

Skrevet

MIn erfaring er følgende: menn liker damer. Jeg synes jeg er stygg som fy, men det synes ikke menn. Merkelig nok.

Damer er mer kritiske til hverandre enn hva menn er. Jeg har skjønt både på mannen min og kompiser, at det viktige er at dama har to pupper og en rumpe- og hvis det er på plass, så gir de beng i hvordan det ser ut. Det viktigeste er at det funker;-)

Jeg er stygg. Skikkelig ekkel, og sikkert mye verre enn deg. Av en eller annen grunn holder gubben fortsatt ut med neg. Jeg regner med at han gjør det av egen fri vilje!

Skrevet

Jeg blir oppriktig bekymret når jeg leser hva du skriver, trådstarter. Regner med at det var du som skrev 18_25 innlegget også.

Mulig damer er mer kritiske og vanskeligere på mange plan. Men vi menn er faktisk ikke så vanskelige, tvert imot. Vi liker det enkelt.

Nå skal jeg ikke dra med meg alle menn, for jeg vet det finnes mye dårlige menn og damer der ute som bryr seg mer om kropp og utseende enn andre.

Men det finnes gode menn og kvinner her ute også.

Nå kan jeg jo bare prate for meg selv, men.. Hvordan kan du si at du er stygg? Skikkelig ekkel? Hvordan gubben holder ut med deg er lett- han elsker deg jo! Og det har absolutt alt med fri vilje å gjøre. Du har kvaliteter han trenger og leter etter i en kvinne, og for ham er du mer enn nok kvinne. Det handler egentlig lite om former, pupper og smale midjer - som mange av "dere" kvinner tror vi ser etter. Det handler om å være selv selv til det fulle, og det skal være mer enn nok.

- Far på tredve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...