Gå til innhold

Noen gravide uten ømme eller voksende pupper.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....den første tiden?? Evt. hvilke symptomer har/hadde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er både ømme og voksende. Har gått opp en BH størrelse. Fra A til B,så hadde ikke mye å skryte av fra før av. Men dette liker jeg..hehe. Ellers har jeg lite matlyst,men alltid sulten! Så det går stortsett i frukt.Mensmurringer,stikking i magen litt kvalme, ellers veldig trøtt og sliten. Jeg er 8+4 i dag. Men merker noe av det begynner å gå litt over. Deilig det.

Skrevet

Forrige gang hadde jeg så vondt i puppene at ei erfaren kollegadame skjønte jeg var gravid før meg. Nå er jeg i 12 uke og har ikke merket noen ømhet / forandring i det hele tatt. Så...alt er normalt tror jeg.

Skrevet

Jeg er bare 5+4, men nesten ikke ømme pupper (ømheten jeg kjenner er nok fordi jeg klemmer og kjenner på dem hele tiden:) ). Jeg er også veldig bekymret for dette. Håper at alt er som det skal....

Skrevet

Første gang jeg var gravid så merket jeg ikke noe i puppene gjennom hele svangerskapet. Ikke noe ømme eller at de ble større. Jeg snakket senere med de i barselsgruppa mi om dette, og da var det 50/50 hvem som hadde merket noe.

Nå er jeg gravid igjen og nå merker jeg det litt. Du må ikke bekymre deg for dette. Alle symtomer varierer fra person til person. Vet om flere som ikke har hatt ømme bryster, kvalme, hodepine, sure oppstøt, bekkenløsning osv i det hele tat under graviditetn, og ungene er i toppform for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...