Gå til innhold

råmelka renner !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå 38 uker på vei og her har råmelka begynt å renne ! skal ikke den først komme når barnet er ute??

noen med erfaring på det her ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei den kan komme før den. Rant melk tidligere jeg i mitt forrige svangerskap. men ikke denne gangen...enda iallefall...

Skrevet

Jeg hadde melk fra uka 20 som rant ut:P

Melka produseres jo tidlig og hos mange så lekker d en del.

Skrevet

ok:)

var dette lenge før fødselen?

jeg har jo lekket blankt siden 4 måned på vei, men nå er det jo gult, nesten oransj farge på det

Skrevet

hihi grattis som status melkeku:) hihi. jeg fikk melk i uke 28 jeg.... :o så her er det råmelk og hvit melk. er alltid like redd når jeg er på trening og sånn om det har kommet noe, for treningsbhene er jo så tynne at de ikke trekker til seg noe, går bare rett gjennom. sambo ler av meg hehe, "sjekk tskjorta di..." og jammen er det deeen flekken der... uff... JM sa til meg at det er helt normalt. jeg får litt "spreng" noen ganger, ikke så ille, men godt når sambo masserer litt og løsner på det.

Skrevet

Jeg lekker å litt, har gjort det en god stund,siden uke 21-22 eller noe, da merka jeg det at jeg va fuktig på puppene når jeg tok av bh`n om kvelden. nå renner det litt mer, og kan klemme litt på puppen så kommer det enda mer, er i uke 33 nå...

Skrevet

dere som lekker melk, er det første eller andre svangerskap?

Skrevet

jeg er i mitt tredje og har lekket i alle...

men dette er veldig forskjellig og selv om man ikke lekker vil ikke dt si at man vil få trøbbel med å amme:)

Skrevet

her begynnte det å renne i rundt uke 20 både denne og første gangen så det er normalt. førstemann kom 4 dager før termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...