Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Lurer på å kalle opp etter svigermor (Dagrunn), men vil ikke ha akkurat det navnet... Noen forslag?
*H* Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 donatella! hehhe...... bare adde en versace på så har du hele pakka:) ellers; dina, donna, dorte, dorthea, dora, diana (det er jo veldig fint da), debora, daisy (hihi som parfymen til Marc Jacobs... eller bare blomsten da. ), danielle/a er jo også fint.
Trulte76 Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Dina Diana Dagny Dorthe kom ikke på mange på D jeg..
Mamma til en engel<3 Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Donna, Dina, dorothea, Delia! Dette er sååå fine navn synes jeg da:)
HøstBaby <3 Elias Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Min lillesøster heter Irmelin Desireè, jeg synes det er kjempefint )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå