Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kalle opp etter svigermor (Dagrunn), men vil ikke ha akkurat det navnet... Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dina var det eneste jeg kom på.

Skrevet

Dorthe, Dina, Daniela...

Skrevet

donatella! hehhe...... bare adde en versace på så har du hele pakka:)

 

ellers; dina, donna, dorte, dorthea, dora, diana (det er jo veldig fint da), debora, daisy (hihi som parfymen til Marc Jacobs... eller bare blomsten da.:P ), danielle/a er jo også fint.

Skrevet

Dina

Diana

Dagny

Dorthe

 

kom ikke på mange på D jeg..

Skrevet

Donna, Dina, dorothea, Delia! Dette er sååå fine navn synes jeg da:)

Skrevet

Min lillesøster heter Irmelin Desireè, jeg synes det er kjempefint :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...