Gå til innhold

Flere som bruker helligdagen til å vaske da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det tydelig at hele nabolaget er i vaskehumør, så jeg slengte meg på og fant frem vaskebøtta jeg også:)

Deilig med ren leilighet å komme hjem til etter en lang dag på skolen\jobb i morgen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks, men vaskemaskinen rusler og går. Nødt til det, siden gullet har spydd og bæsja på det meste her de siste dagene... Men henger det ikke ut, gjør ikke det på helligdager, jeg.

Skrevet

jepp. men idiotiske kattesanden til marsvinet og kaninen støver så forferdelig at det ser like J**** hele tiden uansett. vasket hele huset på tirsdag. og har vasket gulvet og slikt etter det igjen. men nå gidder jeg ikke tørke støv igjen før jeg får sånne kuler i bunn av budet som ikke støver. ARG.

men skirtentøyskurven er tom. og det er den bare i fereier :-)

Skrevet

Usjda, god bedring til lille:)

Henger ikke vasken ut jeg heller, har tørketrommel, dessuten er det for kaldt:) (hadde ikke hengt det ut på en helligdag om det var varm heller altså)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jepp, benyttet sjansen nå som Gard sov. Deilig, - ingenting er som et rent og trivelig hus!=)

Skrevet

Kjenner til den kattesanden, bortsett fra at vi bruker den til kattekassen (hater den stygge kassa, skulle ønske jeg hadde utekatt)

Her er det katta, Noah og samboeren min som roter og griser, mens jeg flyr etter med vaskekluten og prøver og rydde opp.

Ikke så lett,:P

Og skittentøyskurven er tom her også:) Jeg kan ikke fordra skittentøy så vaskemaskinen står alltid på.

Skrevet

Vaska rundt på fredag, pluss tørker litt støv og støvsuger hver dag :-) Må det med ei lita tulle med astma symptomer...akkurat tatt inn sengetøyet som har fått lufte seg ut vinduene et par timer nå....og lufta godt på soveromma.... Deilig med ryddig og rent hus ja.....føler at jeg har komer ajour igjen nå:-)

Skrevet

Gard, så koselig navn:)

Det er det lenge siden jeg har hørt:)

Helt sant Grete-mor, ingenting er som et rent hus:)

Skrevet

Mannen min har hatt en liten shinings her ja, mens jeg lagde lunsj til svigerfar og oss.....

Deilig i huset etterpå. Må få vaska noe klær i kveld også...

Skrevet

ja kattesand er helt håpløst og det hjelper ikke at småen bare elsker og grave oppi der og gjør det ved vær minste anledning. (han byttet bure selv i dag.... hehel.... ga han bøtte og spade og han spadde alt oppi. jeg helte oppi katesanden og høyet, men han fordlte det finr utover... hehe.. ganske bra til 16 måneder og være ;-) )

jeg ville også egentlig ha katt, men fikk ikke lov av huseier. han trodde forsovit at kaninen var en katt også. så jeg kunne ha lurt han *angrer*

men vi er super heldige som har tom skitentøyskurv :-)

Skrevet

Bare rød-dager man har tid til sånn...

Dessuten har jeg ingen helligdager, så det er ikke et problem. :P

Skrevet

jepp,her har det blitt vasket og ryddet..litt igjen,men måtte ha litt mat..

har bare vært på farten i hele påsken,så jeg har ikke hatt tid til å vaske..

Skrevet

bra sagt scoobidoo:)

Skrevet

Har tørket støv av persienner,vasket vinduskarmer,vasker klær...Etter middag er det vasking og rydding av kjøkken så er det støvtørking...Ikveld er det gulvvask...

Skrevet

Jepp, vi har ryddete, tørket støv , støvsuget og vasket. Skiftet sengetøy også. :D Og nå skal rotteburet til pers etterhvert.

Essohora!

Er det ikke litt skummelt å bruke kattesand som støver i bunden hos dyra dine? Kan de ikke bli veldig "forkjølet" av det. Rottene tåler overhodet ikke noe som støver og de er kjempesensitive til sagflis osv. Vi har bare avispapir i bunnen og en tissekasse med kattesand som ikke støver. Og kattesand kan være uttørrende på små marsvin og rotteføtter as well. Om hele bunnen er fylt med det. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...