Gå til innhold

Spørsmål fra BliGravid:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det 14-15 dager over IKM.

Jeg har tatt flere tester, som har vært negative...

Men, fortsatt ingen mens kommer...

Er det noen her som har hatt neg tester, men som allikevel har vært gravide?

Selv om det har gått så lang tid over IKM???

Er en veldig frustrert frue her jeg sitter, og håper på svar=)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du hatt regelmessig mens tidligere da??Der så vanskelig å vite det var veldig lenge da du kan jo ha hatt en sein eggeløsning....du må nesten bare tenke på det beste å ta en test til om noen dager viss den ikke dukker opp..klem lykke til til deg

Skrevet

Ja, har hatt regelmessig mens tidligere...

Synes dette er veldig rart...

14 dager over skal jo testen bli positiv?

Skrevet

ja den skal jo det for det er jo veldig lenge viss du ikke har sein hcg stigning da eller at du går å tenker så mye på det at mensen har tatt seg en ferie det gjorde den på meg jeg var så oppsatt på at jeg skulle vere gravid at jeg mistet mensen...men du kan jo dra til legen å ta en hcg blodprøve da..klem

Skrevet

jeg vet ¨det er vanskelig å gå å vente sånn det tar nesen livet av en håper du finner ut av det...

Skrevet

heisann;)

har du noen barn fra før?

hos noen slåt bare ikke testene ut på i det hele tatt..

kanskje ta deg en tur til legen da?

sist jeg ble gravis slo ikke testen ut før jeg var 6 uker på vei.. da hadde jeg iløpet av di 3 ukene før positiv test,tatt 5 negative tester. merkelig,men sånn var det ja. denne gangen testet jeg ca 1 uke etter ikm og da ble den positiv. men denne gang testet jeg me clear blue. sist testet jeg med tester fra billigtester.no

hva slags tester bruker du?

clear blue er best..

disse quick respons testene er kjempedårlige. reagerer ikke før etter ca 10 minutter og får som regel aldri sterk strek på dem..

Skrevet

Ja, har en datter på 3 år...

Ringte jordmor i dag, og hun sa at det var for tidlig å teste!!!???

Så hun anbefalte meg å dra til en gynekolog for å sjekke der...

Grrr!!!

Vil vite det!!!

Hadde så lyst til å vekke mannen min i går med et påskeegg med en positiv test i!!!

Meeeeen, nei da!!!

Skrevet

for tidlig å teste??? hun må jo ha misforstått deg??? Kan du ikke få sjekket hcg nivået ditt med en blodprøve? :-)))

Lykke til så mye :-)

Skrevet

nei, jeg presiserte at jeg hadde gått 16 dager over mensen i dag, men hun sa det var for tidlig!!!???

Jo, jeg må få kommet meg til en lege!

Skrevet

Hei. Jeg har tre barn, og med alle har jeg hatt så lavt hcg nivå at de har lurt på om jeg virkelig har vært gravid eller ikke. Jeg måtte ta hcg prøve hos legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...