Stolt mamma og englemamma Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 hei. no har eg fått wild yam urtene og tenkte å prøve disse. men skjønte ikkje helt hvordan man skal bruke dei. skal man bruke dei fra første dag i syklus og helt til en uke etter EL. og så begynne på dei igjen når TR kommer? eller er det KUN den ene uken etter El man skal bruke dei? på forhånd, takk for svar:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 KUN den ene uken etter El ... Tror jeg:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Kun uken etter EL ja:) Den kan forhindre EL hvis du tar det før..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 kapsler med wild yam skal du bruke to stk om dagen hele syklussen... det er iallefall d di annbefaler på helsekost. jeg fulgte deres veiledning
Stolt mamma og englemamma Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2008 ja men kunne ikkje EL forsvinne da?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 nei vi brukte d for å forsterke EL. wildyam skal bare hjelpe kroppen å fungere bedre. d hjelper kroppen å modne slippe egget. å etter el skal d hjelpe på å holde hormon nivået oppe slik at egget får tid til å feste seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå