En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Vi lurer på å bestille tur til marmaris i tyrkia, i mai/juni. noen som har hotell å anbefale i nærheten av strand/sentrum? Noen som kjenner til disse hotellene: Club nergis beach hotell Grand ideal hotell Lurte også på å ta all inclusive, men vet ikke hvor mye man pleier å benytte seg av mattilbudet, eller om man som regel havner på restaurant likevel?? Annet å tenke på i forbindelse med tur til tyrkia/marmaris med liten gutt på 9 mnd??
tasah Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Var i Marmaris i juni for noen år siden, kunne virkelig ha tenkt meg tilbake, kjempeflott sted!! Hadde ikke barn da så det kan jeg ikke svare deg på, men i alle fall ikke noe problem med restauranter og sånt, masse flotte
tasah Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 En ting til, ta en dagstur til Icmeler, en liten landsby ca 10 km fra Marmaris, en virkelig perle!!
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Marmaris er virkelig å anbefale! Et fantastisk sted :-) Vi bodde på Name Appartments. Var veldig fornøyd med stedet og de som jobbet der var superhyggelig!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Har vært der, ja. Men det var uten barn. Signerer anbefalingen om å ta en tur til Icmeler. Nydelig sted. Ville absolutt valgt å ikke ha all inclusive, for restauranter er det flust av der. Mye bra å velge imellom! Blir så bundet ellers. Ang å ha med seg baby, Har jeg ikke noen erfaring å dele fra akkurat Tyrkia. men generelt sett er det viktig med høy faktor, solhatt, holde han i skyggen og sørge for rikelig med drikke. Har desverre hatt litt for mange dårlige erfaringer, når det gjelder å bli dårlig i magen i Tyrkia. Så pass på hygienen- ta med dere antibac-servietter. Ducoral er det som har funka for meg, for å slippe å bli syk (det er en drikkevaksine mot turistdiarè og kolera). Men babyen kan nok ikke ta den vaksina. God tur )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå