Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har en gutt på snart ett år, og er sammen med pappaen til barnet. Han er verdens snilleste mann på alle områder. Stiller alltid opp. Problemet er bare at helt siden barnet ble født, så har jeg fått mindre og mindre følelser for samboeren. Dette syns jeg er helt forferdelig..... Mitt høyeste ønske er nemlig å være forelsket i, og lykkelig med han!! Hvordan få frem disse følelsene igjen....det eneste jeg føler nå er irritasjon. Noen gode råd???
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Kan noen være så snill å legge ut på skravle??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå