Gå til innhold

Hvordan bli forelsket igjen?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på snart ett år, og er sammen med pappaen til barnet. Han er verdens snilleste mann på alle områder. Stiller alltid opp. Problemet er bare at helt siden barnet ble født, så har jeg fått mindre og mindre følelser for samboeren. Dette syns jeg er helt forferdelig..... Mitt høyeste ønske er nemlig å være forelsket i, og lykkelig med han!! Hvordan få frem disse følelsene igjen....det eneste jeg føler nå er irritasjon. Noen gode råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen være så snill å legge ut på skravle??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...