Pooh Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Noen som har hatt litt småblødninger (bare noen prikker med mange timers mellomrom)? Og så har det ikke skjedd noe mer? Ingen TR etter en, to, tre eller fire uker?? Kan noe sånt komme lenge før EL?
Pooh Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 Aner ikke......trodde jeg hadde det ca når disse dråpene kom, men det var det tydeligvis ikke. Så nå aner jeg ikke. Forrige TR var i begynnelsen av januar.
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 hmmm...merkelig:-)har du gått på p-piller ,p-sprøyte etc som kan tulle litt med syklusen da? eller pleier du å være presis? ha du tatt en test?:-)
Pooh Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2008 Har gått på p-piller. Dette er andre syklus etter pp-slutt. Første syklus var på ca 60 dager. Nå har det vel gått nærmere 70 dager. Tok test rett etter dråpene og ca to uker etter. Begge var negative. Så syklusene mine er laaaaaaaaaaaaaange og ustabile. Sukk....Kan ta lang tid å bli gravid når en pp strekker seg over tre-fire normale sykluser....og når jeg ikke aner når el er. Men får bare være tålmodig. Er forferdelig trett om dagen. Har sovet masse i påsken, men likevel vært dødstrett ved 20-tiden om kvelden. Har knapt klart å holde øynene åpne. Litt slitsomt, ja. Synes hormonene mine kan se å bli litt normale. )
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 uff ja det er slitsomt når syklusene er ustabile...mine var veldig ustabile etter p- sprøyte men nå jeg sluttet på p piller for et år siden så har de kun vært ustabile med et par dager... hadde jeg vært deg så hadde jeg bare fortsatt å prøve og teste jevnlig for det er jo så vanskelig å si.:-)
Pooh Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2008 Ja, får nok bare vente og se hva som skjer. Tusen takk for svar!!
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 bare hyggelig!:-) har du tatt noen test nå egentlig?
Pooh Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. mars 2008 Nei, på en uke. Det er så kjedelig med alle disse negative testene. Og dyrt blir det også i lengden. Føler meg ikke så gravid i grunnen, er bare suuuuuuupertrett. Men får teste igjen, hvis det ikke skjer noe snart. )
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 da må du ikke glemme å oppdatere oss da! det finnes et b-vitamin som skal stabilisere syklusen og mange har positiv opplevelse av denne og har fått bra sykluser. pyridikson heter den visst og den stabiliserer syklusen ved at syklusene blir kortere og stabil. og for de som har altfor korte sykluser gjør syklusene deres lenger. den får du kjøpt på apoteket og det kan hende du må spørre i kassa for det er visst ikke alltid at den står fremme:-) det kan jo være et forsøk å prøve! og så var det noe med hvor mye du skulle ta for det var visst slik at noen måtte ta større dose for å få det til å bli stabilt.b-vitaminet kan du ta myye av for du tisser bare ut det du ikke har brukt for. husker ikke helt på hvilket forum jeg leste om dette, men hvis du starter et innlegg om dette så kan det hende du får bedre svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå