Gå til innhold

Bimmere i Krs og omegn se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er så lite aktivitet på Vest-Agder sidene vil jeg benytte anledningen til å reklamere for Bim-treffet på Kjesk, i Kristiansand, førstkommende onsdag, 26.mars, kl 19! Alle gravide er hjertelig velkomne uansett hvor langt de er på vei. Forrige treff var vi bare to stykker, men hadde det veldig koselig likevel. Vi to som møtte sist gang håper på mange flere mager denne gangen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en egen Vest-Agder siden?? :/

Hvor langt er dere to på vei som var på Bim-treff sist?

Skrevet

Hei!

Gå inn på linken som heter BIM-treff i hovedmenyen. Der vil du finne treffet i Vest-Agder. Klikk på det og et eget forum for Vest-Agder kommer opp! Jeg har ikke klart å finne det på en annen måte så det er litt "usynlig". Vi har hhv termin i slutten av mai og midten av juli. Enn du? Koselig om du kommer på onsdag!

Skrevet

Hei det hørtes koselig ut, tror ikke jeg greier det til onsdag skal prøve, hvis ikke kanskje en annen gang.!!

Jeg er snart 10 uker på vei.

Så jeg har et langt svangerskap foran meg.

Skrevet

Hei :o)

Jeg bor i Øvrebø. Er 5 uker på vei og har ei på 2 år.

Skrevet

Koselig å se at det er andre her som bor i Kristiansand! Jeg er også 10 uker på vei :)

Skrevet

Hei dere to over!! Har dere tenkt dere på treff? Hørtes litt gøy ut når vi var 3 som var kommet ca like langt. Jeg har problemer med nå til onsdag litt usikker om jeg får det til. Men vi kan jo planlegge et trett i neste mnd e.l.

Jeg er altså 10 uker på vei og har en datter på 1 år.

Skrevet

Hei!

Jeg får dessverre ikke til denne onsdagen jeg heller (familieselskap), men det hadde vært gøy å fått til noe neste mnd :o)

Jeg har en gutt fra før av som blir 14 om tre mnd! Så jeg føler meg som førstegangsfødende igjen :/

Skrevet

Jeg kan ikke på treff på kveldene...... sambo jobber skift. så han er ofte borte ettermiddag/kveld.

Er ledig på dagtid jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...