Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 I går kveld skulle jeg og sambo ha sex.. Han hadde problemer med å få utstyret inn i meg fordi han støtte på noe. Er det hodet til babyen eller hva kunne det være?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Vi har opplevd akkuratt det samme.. Aner ikke hvorfor :s
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 hodet til babyen ligger mye høyere opp da..for å treffe det må det jo være åpning. Sikkert bare kjeden som er litt hoven før fødsel.se en tegning av underlivet og fosteret så ser dere....
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 naaai, tror ikke det har noe med at det er hovent å gjøre.. han sa det kjentes ut som en kul på en måte!?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Akkuratt det samme sa partneren min att det kjenntes ut som.. En stor kul som presset ned på en måte.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Ja, rart det der! Ingen som vet hva det er?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Det var nok livmorhalsen/tappen. Den kan kjennes ut som en kul. Under svangerskapet kan den bli mer hoven, og sånn sett mer merkbar. Hodet til babyen var det i alle fall ikke, den ligger så godt beskyttet inni livmora. For at han skulle kjent den måtte du vært langt i fødselsforløpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå