Gå til innhold

"Usynlig" mage - barn nr. 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er straks 11 uker på vei med nr. 2 (har en på 2,5 fra før). Synes faktisk magen er flatere nå enn da jeg fant ut at jeg var gravid i uke 6. Den går nesten innover...! Nå er det ikke magen jeg har mest fett på (det legger seg andre steder på kroppen :), men jeg var så overbevist på at magen ville komme kjempetidlig nå på nr. 2. Symptomene forøvrig er der, kvalm, trøtt, hodepine etc. Men de varierer veldig de også. Har hatt en MA tidligere - da synes jeg også magen lot vente på seg, og i uke 13 gikk det galt. Det er nok derfor jeg er litt avventende nå.

Noen andre med "litt for liten" mage? Eller erfaringer dere vil dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

jeg er 10 uker på vei, men ingen mage..sist hadde jeg faktisk en liten bule nå. Jeg har også hatt en MA som ikke ble oppdaget før uke 15. Jeg har liksom alltid hørt at man får raskere mage m nr 2..Jeg har ringt legen for henvisning til tidlig ul,men hun kommer ikke på jobb før onsdag, så jeg må nok vente til neste uke. Sist graviditet spydde jeg som en gris i 4 mnd, jeg hadde det likedan i sv som endte i ma og sa.. men n å er jeg knapt kvalm,merker litt, men bare brøkdelen av hva det har vært de andre gangene...Normalt?

Skrevet

Heisann...innom fra 2.trim en snartur.......

Her er nok flere rundt omkring. :)

Er 14 uker på vei, og ingen mage enda. Den kommer vel tidsnok.

I mellomtiden nyter jeg å kunne ligge på magen, og bruke normale klær...

:)

Skrevet

hei jeg er 11+1 og magen er hard nederst og begynner å synes ganske bra allerede det er 15 år siden sist jeg var gravid så det med at enn får mage tidligere med nr to osv er nok helt basert på hvordan baby ligger i magen... ingen grunn til bekymring ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...