Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Er nå 32 +1 og har i løpet av påsken blitt veldig forkjølet. Tett i nesen og mye grums i halsen. Allmentilstanden er ikke så aller verst, dvs at jeg ikke verker i kroppen og er ikke direkte sengeliggende. SKal etter planen på jobb i morgen (jobber nå 60 %), men så er jeg usikker på hvor lurt det er. Er redd for å risikere at dette skal utvikle seg og bli noe mer enn bare forkjølelse. Er mange på jobben som har slitt med både lungebetennelse, halsbetennelse etc og har brukt lang tid på å bli frisk igjen. Vil se an litt utover kvelden tenkte jeg. Men hva tenker dere andre gravide om dette? Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg muligens forsøkt meg på jobb, men vil liksom ikke risikere at det blir verre....
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 er jo veldig lurt og slappe av når man er syk.. tror jeg hadde blitt hjemme får å kommet meg skikkelig.. er jo ikke no ålreit å gå å hangle heller da er det bedre å bli frisk. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå