Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 er i uke 12 og sliter enda med blødninger, har vært på ultralyd to ganger og sett at alt er i orden, i påsken nå har jeg vært syk og det har økt på med blødninger, men kun når jeg er på toalettet, det kan komme en del blod. Blir frustrert for det er ingen som kan hjelpe meg nå som det er påske og alt er stengt.....legevakten prøvde å finne hjertelyd i går, men det var i 2 sek så gjidde han opp...er så lei meg og urolig...noen som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Jeg blødde 10 dager i strekk fra rundt uke 7, det er ganske vanlig så lenge det ikke fyller flere bind i løpet av en dag... Har du sterke magesmerter? Hvis ikke tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. Håper det gir seg snart. Lykke til. :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Og en ting til... De sier at dersom du har sett liv på ultralyd så er prognosene veldig gode for at det skal gå bra. I de aller fleste tilfeller av spontanabort skyldes det feil på fosteret, ofte har aldri hjertet begynt å slå i det hele tatt.. Så dersom alt så bra ut på de to ultralydene du har vært på, tror jeg du kan ta det rolig så lenge du ikke blør ut mange bind og har sterke magesmerter.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Hei!! Jeg er i uke 22 nå og det hender fortsatt at jeg ser litt blod på papiret..men det pleier nå å gå uker mellom hver gang.. på ultralyd har legen sagt at det ser ikke ut som det kommer fra livmoren og at lillegutt i magen har det bra..håper det stopper helt opp, så jeg kan slappe av litt.. Lykke til
eple3 Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Uff, det er slitsomt med de blødningene og bekymringene det gir.. Jeg blødde av og til fra uke 2 til i uke 8, samt igjen fra uke 17 til 21. Har vært på masse kontroller pga dette, uten at noen kan gi noen god forklaring på hvorfor. De siste ukene har det trolig vært pga forliggende livmor, hvor livmoren lå langt nede og det lett begynte å blø. Hele tiden har fosteret hatt det fint, og er i uke 23 nå. Men jeg får fortsatt en liten støkk hver gang jeg ser blod når jeg er på do.. Håper du får sjekket det opp og at det går bra på tross av blødningene : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå