Gå til innhold

Transport fra kirken??

*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha? og hvor får dere tak i det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har leid citytrain til å frakte alle gjestene fra kirken til festlokalet. De gir gjestene en guidet rundttur i byen først, med innlagt stopp for å servere gjestene noe drikke - tror dette vil bli gøy, mange som aldri har vært i byen før :-) For oss selv vet vi ikke helt enda - grubler på saken....

Skrevet

hehe, det høres ut som en super ide!! du er så kreativ:)

Skrevet

Takk - men det er faktisk faren min sin idé, så han får krediteres for den ;-) Bare å håpe på pent vær da! Det går også an å arrangere båttur f.eks. mens dere er hos fotografen.

Skrevet

Høres kjempefint ut :) Ikke noen vits hos oss, da sikkert 70-80% av gjestene kommer fra byen vi skal ha bryllupet i. Men kan jeg spørre om hvor mye noe sånt koster?

Skrevet

Koster nøyaktig 3240 :-) Det er ikke så galt synes jeg. Hos oss kommer 43 av 52 gjester utenbys fra, så gøy å kunne vise de øvrige byen jeg kommer fra :-)

Skrevet

Vi skal ha svigerfars veteranbil, det er gangavstand mellom kirken og lokalet så om været blir fint så er det bare for gjestene å gå (hvis ikke så kommer de med bil til å kjøre sytteltrafikk fram og tilbake). God ide å ha guidet tur, men jeg tror jamen meg ikke det er nok å vise fram her vi bor ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...