aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Etter å ha vært på "bli gravid" en del mnd nå så ser det ut som det endelig har klaffet:-) Er 4+3 i dag og termin er 2. desember!!
nettielettie Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer så mye! Jeg er 11+2 i dag, og har termin 13. oktober. Lykke til videre!
Alle gode ting er tre + en til Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Viss alt går som det skal, har jeg i følge babyverden term. 3.desember! Har IKM i dag, men testa pos. allerede i går kveld!!! Så heldige vi er!!! Lykke til videre
bebi-i-magen Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 er en tur innom fra 3 trimester:) så ad ville jeg bare gratulere deg så mye med den lille i magen:) går selv i min uke 30 med andremann:)
Promp Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Grattis grattis, jeg kom over hit igårkveld! Gøy gøy!
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 gratulerer så mye;) og lykke til videre:D
KaWi Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Hei! Vil bare si grattis og at jeg er sååå glad for at det klaffet for deg! Har fulgt deg, kattungen og fest deg godt lille spire en god stund, og denne gangen går det bra! Kos deg med voksende mage og velkommen til oss =)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2008 Tusen takk for det:-) Lykke til alle dere andre også!!!
Musseknapp Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer så mye! Kjempegøy:-) Testet positivt i går, og har regnet ut at termin blir 3.desember. Så da blir vi noen stykker i Desember-klubben:-) Masse lykke til til HI og dere andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå