Gå til innhold

Da kommer jeg inn til dere:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært på "bli gravid" en del mnd nå så ser det ut som det endelig har klaffet:-) Er 4+3 i dag og termin er 2. desember!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg er 11+2 i dag, og har termin 13. oktober. Lykke til videre!

Skrevet

Viss alt går som det skal, har jeg i følge babyverden term. 3.desember! Har IKM i dag, men testa pos. allerede i går kveld!!! Så heldige vi er!!! Lykke til videre

Skrevet

er en tur innom fra 3 trimester:) så ad ville jeg bare gratulere deg så mye med den lille i magen:)

 

går selv i min uke 30 med andremann:)

Skrevet

Grattis grattis, jeg kom over hit igårkveld! Gøy gøy!

Skrevet

gratulerer så mye;)

og lykke til videre:D

Skrevet

Hei!

 

Vil bare si grattis og at jeg er sååå glad for at det klaffet for deg! Har fulgt deg, kattungen og fest deg godt lille spire en god stund, og denne gangen går det bra!

 

Kos deg med voksende mage og velkommen til oss =)

Skrevet

Tusen takk for det:-) Lykke til alle dere andre også!!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Kjempegøy:-) Testet positivt i går, og har regnet ut at termin blir 3.desember. Så da blir vi noen stykker i Desember-klubben:-) Masse lykke til til HI og dere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...