*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Lurer på om dere kan ta en titt på charten min? Jeg mener at det er mest logisk at jeg hadde EL på dag 16 som det står, men en på babyverden mener at jeg hadde EL på dag 19. Hva tror du/dere? http://www.fertilityfriend.com/home/1927b5
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. mars 2008 er du HER skulle det selvfølgelig stå
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 heisann. jeg har vert på påskeferie og har akkuratt rukket å kommt tilbake. jeg tror at EL var på dag 16 slik som FF sier.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 Velkommen hjem fra påskeferie. Stakkars deg som nesten ikke rekker å komme inn døra før du blir mast på Håper du har hatt en fin ferie! Tusen takk for hjelpen:):)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Det gjør ikke noe, barehyggelig;) Er glad denne ferien er over, har ikke ert noe særlig til ferie for å si det sånn. DU får ha en fin dag
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2008 Uff så synd da:( Det var dumt! Hvorfor var det ikke noe særlig til ferie da? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil altså Takk, du får ha en fin dag du og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå