Piri Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Pappan har kjøpt hele bunanden med alt tilleggsutstyr.....Hva skal jeg finne på? Hun skal få penger, men hvor mye? Jeg får bakoversveis når jeg hører om foreldre som gir ungene 10 - 15 tusen! Jeg tenkte jeg kunne gi henne litt penger og gave i tillegg. Noe så kjedelig som service og bestikk. Kjedelig nå, men om 3-4 år vet jeg hun kommer til å sette pris på det. Eller digitalt kamera og bildebehandlingsprogram til pc'n. Filmkamera? Er evig takknemlig for alle tips!
☆Monkey Business☆ Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Broren min får 5000 kr av mamma når han skal konfirmeres nå.....(han får 5000 av faren også, men de er skilt så.....)
Mamsen87 :) Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 jeg fikk litt penger og en fin gullring! så glad for at jeg fikk den ringen, betydde ikke så mye da. men nå har jeg den på hver eneste dag og et minne jeg kan ha hele livet.. bare et forslag,vet ikke hva ho interesserer seg for
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Jeg fikk litt penger av mine foreldre, og ett smykke sett med øredobber og halssmykke... Kjempe fint - litt voksent til meg da jeg var konfirmant, men er utrolig glad i det smykke nå...
Frk. V *juli-11* Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Ikke kjøp et kamera som kan brukes i noen år, før det er utdatert.. Jeg fikk selv en PC for 10 år siden da jeg var konfirmant.. varte ikke så lenge for å si det sånn... ville heller hatt for eksp. noe sølvtøy eller en ring, som kanskje er kjipt for en 15 åring, men veldig gøy å ha resten av livet!
Fire småtroll Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 I tillegg til penger fikk jeg en gull-lenke til å ha rundt armen (armbånd), helt enkelt egentlig, men er så glad i det, kan brukes til alle anledninger, hele livet... Ville ikke kjøpt kamera og sånne ting, det er gammeldags om noen få år, og blir kastet og glemt, det kan hun evt kjøpe for pengene sine etter konfirmasjonen selv. Ville satset på noe mer varig, et minne... Er ikke helt for dette med service heller jeg da, det å velge hva en skal samle på og samle sammen var noe jeg og mannen startet på da vi flyttet sammen. Kjedelig om den ene allerede har fullt sevice, og kanskje ingen liker det noe særlig engang.. Men klart, et helt nøytralt kaffeservice er jo kjekt å ha, eller som jeg ønsker meg, bestikk i tinn, det koster desverre en formue (dyrere enn sølv jo).
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 en ring eller ei FIN klokke va m en helgetur med mammaen sin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå