Gå til innhold

Har barna deres noen lekekamerater?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det har ikke min, det er så synd.. Er veldig lite aktiviteter her jeg bor.

Prøvde dib treff men følte ikke jeg var på nett med de andre der, av ulike grunner. Ingen av mine venner har fått barn enda. Dumt for ungen å være alene liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, vi er jo her, men ser hun er såå opptatt av andre barn, og blir kjempeivrig når hun ser unger på kafe, butikk osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har jo storesøstra si sef. Men foruten d så går han på babysang, hvor noen av mine venninner oxo går med sine barn, så han har en del venner han koser seg med der. Er veldig gøy å se hvor kosete og nysgjerrige de er på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi har ingen vi heller, inntil videre..

 

Det er noen flere jeg kjenner som har fått barn i år eller er gravide,men det blir jo en aldersforskjell som man må ta hensyn til når de ennå er babyer..

 

Synes også det er kjipt, siden hun reagerer akkurat slik du sier på andre barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gutten vår har ingen kontakt med andre barn. Kjenner ingen andre med barn, (ikke noen uten barn heller, for den saks skyld..) og jeg har ikke bil, så vi kommer oss ikke noe sted på dagtid. :(

 

DiB-treff eksisterer ikke her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår viser også stor interesse for andre barn nå, t.o.m. bilder av barn! Har derfor ganske dårlig samvittighet fordi han ikke har noen å leke med... Det er jo liksom vår jobb å skaffe han venner, men det er søren ikke lett, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jenta mi har ingen lekekamerater.

Er veldig glad i å være rundt andre barn da men jeg har bekkenløsning (gravid med nummer 2) og går på krykker så er begrensa hvor vi kommer oss, desverre kjenner jeg ingen her vi bor heller.

 

Bor i terasseblokk da og det er en del unger i omerådet her (3 blokker som deler lekeplass.) Jenta mi er kjempeblid hvis det er andre barn i sandkassa når vi går dit, men desverre sjelden det er det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

ja han har nabojenta som er jamngammal, så har han datteren til bestevenninnen min som han har vært mye med siden han ble født, ellers går han i barnehage og leker mye der , :) han elsker andre barn og utvikles mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå tar det seg opp på vennefronten! :)

 

Har ei venninne som flytter hit nå i sommer, og hun har med seg gutten sin som er noen uker eldre enn vår, + at det er bare en tre ukers tid til barnehagestart...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...