Gå til innhold

Hva/hvor mye spiser deres små nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her er det pupp når vi står opp, så er hun oppe 2-3 timer, får pupp igjen og litt fruktpure, sover en lur på 1time, opp å spise nesten 1 porsjon grøt, neste måltid er max 1/2 glass 4mndrs middag og pupp, frukt til mellommåltid, og ca 1 porsjon grøt til kvelds + pupp før leggetid, og i 24 tiden igjen.

 

småspist liten luring;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Datteren min på 11 mnd spiser alt det vi spiser...stort sett. Startet i barnehage og der spiser hun alt de andre barna får, som tomatsuppe, pizza, brød med leverpostei, prim osv osv osv. Middag går det i fiskeboller i hvit saus, kjøttboller osv. Ellers frukt som banan, appelsin osv. Hun spiser selv og tar flasken selv. Målet for de fleste jeg kjenner er at de kan spise det meste når de er ca 12 mnd og gå over til ku melk da. (ammer ikke lenger, så er vel derfor vi er litt tidligere ute ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt spiser det samme som meg, men her går det bare i "plantefor". Skal sakte men sikkert introdusere melk/egg, men har ikke begynt med det enda (litt ost her og der) :)

 

Han har en enorm appetitt og spiser grøt til frokost, så litt mme, frukt/grøt til lunsj, middag spiser vi sammen (spiser til mett) og så litt mme hvis han vil ha det før han legger seg (får fortsatt litt mm også hvis det passer seg).

 

 

xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...