dritgrei hei hei! Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 vi kjøpte den ny i 2006 og betalte rett i underkant av 6000,-
Camz82 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Kjøpte en brio kombi 07-modell til 3990.- i desember.
Camz82 Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Du må nok regne me en plass mellom 5500-6000 vil æ tippe.. Fikk min billig siden d va den siste 07 modellen.
08 + april spire Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Hei hei Jeg kjøpte den vognen i sverige på lørdag. Betalte 4000,- norske kroner for 2008 modell. Vet ikke om du bor i nærheten av grensen, i så fall vil jeg anbefale deg å ta turen over. Den svenske kronen er veldig lav også nå, så får mye for en norsk hundrelapp Synes det var en grei pris å betale for en helt ny vogn.
Prinsessemor Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Ikke det at jeg skal blande meg i vognkjøpet deres jenter, men vil nok anbefale dere å kjøpe duovogn istede da kombivognene har veldig små bagger, bare ett lite tips :-) Klem
08 + april spire Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kjøpte den i tocksfors (Kjører inn med Ørje). Kjøpte den på Babyproffsen. Jeg er ikke enig med hun som sier at baggen er liten. Synes den var mye større enn mange av de vognene vi såg på der. Det var faktisk størrelsen på baggen som gjorde at vi valgte akkurat den vognen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå