Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi kjøpte den ny i 2006 og betalte rett i underkant av 6000,-

 

Skrevet

Kjøpte en brio kombi 07-modell til 3990.- i desember.

Skrevet

men de som er ute nå er vell 08??

Skrevet

står ikke priser der:(

Skrevet

Du må nok regne me en plass mellom 5500-6000 vil æ tippe.. Fikk min billig siden d va den siste 07 modellen.

Skrevet

gulp! dyrt skal d være ja.. menmen.:)

Skrevet

Hei hei

 

Jeg kjøpte den vognen i sverige på lørdag. Betalte 4000,- norske kroner for 2008 modell. Vet ikke om du bor i nærheten av grensen, i så fall vil jeg anbefale deg å ta turen over. Den svenske kronen er veldig lav også nå, så får mye for en norsk hundrelapp :) Synes det var en grei pris å betale for en helt ny vogn.

 

 

Skrevet

hvor i sverige kjøpte du den da??

Skrevet

Ikke det at jeg skal blande meg i vognkjøpet deres jenter, men vil nok anbefale dere å kjøpe duovogn istede da kombivognene har veldig små bagger, bare ett lite tips :-)

 

Klem

Skrevet

Jeg kjøpte den i tocksfors (Kjører inn med Ørje). Kjøpte den på Babyproffsen. Jeg er ikke enig med hun som sier at baggen er liten. Synes den var mye større enn mange av de vognene vi såg på der. Det var faktisk størrelsen på baggen som gjorde at vi valgte akkurat den vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...