Gå til innhold

når er det best å ta 3D- ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jeg for sent ute?

nå er jeg 32+1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ingen som vet???

Skrevet

mellom uke 25 og 30 var det beste tidspunktet, fikk jeg opplyst fra di som driver med det i Trondheim..

Skrevet

ok.... det var dumt....

Skrevet

går jo sikkert fint enda, men var vell mer da at man fikk best resultat.. er jo ikke sikkert at barnet ditt er så stort heller enda.. men om du ikke har bestilt enda, så kan det jo hende at det e venteliste.. kommer an på hvor du skal ta det... jeg ringte i uke 21 og fikk beskjed om at det var laaang venteliste og at det ikke var sikkert at jeg fikk komme inn mellom uke 25 og 30 som var det beste tidspunktet.. Tror jeg skal ringe å purre litt:)

Skrevet

På Mahjorstua klinikken sa de mellom uke 24-28.

Skrevet

Jeg tok både i uke 27 og 32 sist jeg var gravid. Uke 32 var veldig fint, babyen var mer "ferdig" og så mindre spøkelsesaktig ut enn i uke 27. Begge ganger var på Majorstuaklinikken. Men tror du bør forte deg, for snart blir det for dårlig plass;-)

Skrevet

ååååååå da kan jeg forte meg da.... jippi!!!!!

Skrevet

Vis du skal ta i oslo vil jeg anbefale www.ultralydklinikken.no. Jeg var der og er kjempe-fornøyd!! Kan gå inn på profilen min og se på noen bilder..

Skrevet

tenk at du har sett ekte bilder av babyen din.... takk for titten :-)

Jeg skal ta den her i stavanger, og kjenner at jeg må forte meg litt, men jeg tror det skal gå fint å få time ganske fort. :-)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Men hvordan forholder det seg dersom den lille ligger vendt inn mot ryggen til mamman sin? Får de sett noe da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...