--arkin-- Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 jeg hadde min siste mens rundt den 12 februar, er litt usikker. jeg har tatt to angrepiller i løpet av den perioden og nå har jeg ennå ikke fått mensen. Jeg har tatt to tester, en for en uke siden og en i dag. Begge var negative. Kan angrepillen fucke opp litt?? begynner å bli rimelig nervøs nå..
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Har en veninne som er gravid nå, 1,5 uke til termin. Hun tok angrepille etter samleie for å forsikre seg, men det hjalp faktisk ikke... Men hvor langt over tiden er du da? Om du har tatt test idag også så ville jeg ikke tenkt mere på det. Heller ta en ny test om det går enda lengre før mensen kommer;)
--arkin-- Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 jeg er jo ikke helt sikker på når jeg har hatt forige mens, men rundt 12 februar. Så da er jeg ca 2uker forsinket
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Stemmer... Men da burde jo graviditetstesten slått ut om du var gravid da vel? Siden du har tatt 2 stk.. Tror kanskje jeg ville ventet å sett om den dukker opp før jeg tar en ny en i alle fall:) Om angrepiller tuller med kroppen på den måten vet jeg desverre ikke, har aldri tatt angrepille..
--arkin-- Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2008 ja det burde den jo, men har lest om angre pillen nå, og der står det hvis man har tatt angrepillen flere ganger i samme syklus kan den tulle med syklusen og forsinke mensen. Og det er jo det jeg har gjort så håper jeg det. Hvis jeg ikke får mensen innen uke, kontakter jeg legen min, er jeg gravid nå, så skal jeg ta abort:(
--arkin-- Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2008 måtte bare ta en til i kveld, den var negativ. jeg har hat mensmurringer i hele ettermiddag, men ingen mens:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå