Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Igår natt kom han hjem litt småfull og begynte å bable om hvor usikker han var på tingen. Han synes bryllupsplanleggingen skjedde for fort.Han ville være forlovet i noen år først. og det kommer han med nå, bare noen mnd før bryllupet og vi har vært forlova ett år. Men når han våknet igår og vi snakka sammen så sa han at jeg bare skulle glemme det. Han hadde bare tenkt så mye den dagen. Følte at han ikke var god nok for meg og ikke god nok pappa for barnet vårt. Han sa;tror mange menn har det på samme måte som meg før de skal gifte seg. Men hva er det å si da?Skal det liksom være en unnskyldning. Nå går jeg rundt i min egen lille verden og er grusom usikker på hva jeg skal gjøre. Råd, meninger?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Hallo. Har dere allerede fått barn sammen, så vil jeg si at den største "forpliktelsen" ovenfor det å holde sammen allerede er tatt. Å skille seg om man er gift er jo enkelt i dag, men å gå fra hverandre når man har felles barn bør være en vanskeligere avgjørelse å ta,-selv om man ikke er gift..... Skjønner ikke hva det er som er så "skremmende" med å gifte seg jeg, det var da vitterlig en større og viktigere avgjørelse å ta å bestemme seg for å få barn????? Sikkert bare fyllevrøl som kom. Tror ikke det er giftemålet i seg selv som kan skremme, men tanken på den store dagen, kanskje kostnader, om folk vil trives på festen, om du blir fornøyd med dagen etc.......
Vannmann35 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Han har sikkert blitt ertet av gutta på byen, fått høre at nå er han fanget og løpet kjørt etc... Typisk mannfok - tenker ikke over at i det øyeblikket de har fått barn så har de allerede gjort den største forpliktelsen av dem alle... Men, du skal likevel ta det han sa litt alvorlig - er av fulle folk og barn man skal høre sannheten - er det ikke så... Ta dere en skikkelig prat i alle fall - si at han får bestemme seg, og vil han gifte seg så får han gå 100 % inn for det, og at du ikke vil høre noe mer negativt omkring det fra hans kant. Enten så vil han gifte seg, eller så vil han ikke - han kan ikke stå ved alteret å svare "kanskje"... Uansett, mest sannsynligvis så var det hele bare fyllerør, og påvirkning fra gutta boys...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå