Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er 3 år snart og er veldig greit å legge men hu våkner OFTE på natta for å skrike etter sutten!! Jeg kan telle på hendene på hvor mange ganger hun har sovet igjennom natta fra hu var født (så ja, jeg er sliten!!) . hun sover 1 1/2 time nå på dagen men vurderer å kutte det helt ut for å se om det blir bedre. Her hos min mor har hun vært våken 8-9 ganger hver natt .. forslag på hva jeg kan gjøre for å få det bedre?

Må si at hun er veldig enkel å legge sånn sett (som regel aldri skrik og fjåserier) og det er kun oppvåkningen som gjør oss (meg og sambo) slitne. Vi har avlastningshjem hver 3.helg og det er samme hos dem også (veldig få netter hun har sovet igjennom).

Skal på helsestasjonen på onsdag for å ta opp dette men kanskje det er noen erfaringer som har hjulpet her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk :o) men ser at de holder til i oslo (noe som er veldig langt for oss) da vi holder til i rogaland.. men jeg kan jo skrive mail til dem for å forhøre meg da..

men takk igjen :)

Skrevet

Jeg ville kuttet ut den duppen på dagtid jeg. Ikke sikkert det hjelper, men jeg synes det høres mye ut for en snart 3-åring å sove så lenge på dagen.

Skrevet

Oki- det var synd da..

Men nederst på siden der ligger det ett skriv du kan laste ned : Om å legge ett barn. Håper det kan være til hjelp :))

Ps. jeg skal dit med mitt barn i midten av april- kan jo gi deg litt info etter det om du ønsker.. :) ??

Skrevet

ja,det må du gjerne gjøre :) har ditt barn også problemer med søvn? jenta mi har alltid vært urolig så har vært maaaaange ganger helt på randen av å be om søvndyssende til henne men prøver å holde ut..

Skrevet

1 1/2 time er da ikke lenge? har prøvd å kutte den søvnen før men det hjalp ikke så veldig (syntes det ble værre jeg men..) kan jo prøve igjen!! For hun er jo stor jente nå og skal jo til storeavdelingen i bhg til høsten.

Skrevet

Ja, han sover dårlig, sovner lett, men våkner veldig mange ganger om natten.. Av og til kan vi bare gi smokk også sover han videre uten problemer men må jo gjøre x antall ganger pr natt da..:((

Eller så spenner han seg og vrir seg og må tas opp flere ganger pr. natt... Vært på allergi utredning med han men har ingen allergier.. Så vet ikke hva som plager han /som gjør at han våkner så ofte..

Gutten min er 7 1/2 mnd da..

Skrevet

Lykke til ihvertfall.. Gir lyd fra meg på pm jeg når vi har vært der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...