Gå til innhold

Den norske ambassaden i Roma..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som HAR giftet seg der eller SKAL gifte seg der? Noen som vi fortelle litt om opplevelsen?

Lurer på å gifte oss der til neste år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjefen min giftet seg der for noen år tilbake. Han fortalte at det var veldig hyggelig, men veldig formelt. Det var bokstavelig talt å stå på et kontor å gifte seg så selve vielsen var ikke så "wow" og fantastisk. Men alt som kom etterpå var det :o)

En annen ting han nevnte var at det var nesten klin umulig å få en dato til å gifte seg der... det var fullbooket over 1 år forveien! Bare noe å ha i mente ;)

Skrevet

Vi giftet oss der i februar i år. En verdig vielse synes nå jeg. Vi hadde med 4 stk. Vi ble vist inn på ett stort rom med et stort ovaltbord. Der satt vi oss ned, rett over oss satt ambasadøren og en til og på hver ende av bordet satt ett vennepar som skulle signere som vitner. Vi bodde 5 minutter unna ambasaden. Kom dit dagen i forveien, bestillte brudebukett i resepsjonen. En brudebukett der kostet 65 euro.

De vier 3 par på torsdager se på ambasadens nettside som du finner her... www.norway.info

Det er ikke noe brask og bram. Men det ble lest opp en tekst om kjærlighet for de spurte om vi vi ville ta hverandre til ektefolk.Det hele tok ca 20 min.

Noen hadde brudekjole og full pakke, noen hadde en enkel kjole uten noe blomster, noen hadde med seg hvert sitt forloverpar.....

Vi angrer ikke på at vi gjorde det på denne måten.

Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...