Gå til innhold

Lammeskinn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere kjøpt lammeskinn og hva anbefaler dere? Er Ikea sine gode? Synes Nøstebarn sine blir litt i dyreste laget... Andre merker?

Har dere både i seng og i vogn? Vi venter barn i April og bor på østlandet så blir jo ikke veldig kaldt men har hørt mange som anbefaler det året rundt...

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ett neststed som heter goìngen og der selger de medisinske lammeskinn fra 399 og oppover husker i addressen, men søk på lammeskinn så kommer det opp.

Ikea sine røyter, har brukt det under voksiposen i bhg, men ville ikke ha brukt det til en baby.

Jeg har også ett fra jysk som jeg brukte både i sanga og i vogna

Skrevet

På abc startsiden.

Skrevet

ville ikke brukt det på Ikea fordi det er så langhåret. Vi har nøstebarn sitt. vet det koster litt men det er verdt det! det er lammeull og ikke sau, derfor klør det ikke åsså er det korthåra så det ikke kommer inn i øynene og munnen på ungen.

Skrevet

Vi har kjøpt lammeskinn på barnas hus til kr 199,- som virker veldig ok. Loet ikke noe ved vask, i alle fall, og er tett og fint. Vi kjøpte korthåret, men de har langhårede også. Det vi kjøpte er litt lite, men passer veldig fint i vogna, f.eks.

Skrevet

Jepp ,det fra barnas hus. Bør ha korthåret til nyfødt da, pga luftsirkulasjon. De er ikke satt inn med kjemikalier slik som ikea sine.

Skrevet

Jeg kjøpte på babyshop i dag.

tilbud, 299,-

Skrevet

Jeg har og kjøpt Nøstebarn sine - vet de koster mer men er veldig fornøyd og min 2-åring ligger fortsatt på sitt i senga pluss et eget i vogna. Han ser ut til å ville fortsette med det så da blir det nye skinn til ny baby og jeg kommer igjen til å kjøpe Nøstebarn sitt til senga men kanskje fra Barnas Hus eller babyshop til å ha i vogna/vugge i stua som ikke blir like mye brukt.

Jeg har fått barn i april og mai før og har brukt skinn både i seng og vogn siden de ble født - også om sommeren - da sørger det for god lufting under babykroppen selv om det ser litt sprøtt ut - det må være korthåret da - så det har vært en god investering for oss synes jeg:)

Skrevet

hva koster de foskjellige da?

Hva koster nøstebarn sitt, barnas hus og babyshop sine?

Skrevet

Fikk mitt fra Barnas Hage i dag. Det er fra Kaiser og var på tilbud til 499. Tett og jevt. Jeg gleder meg til jenta i magen skal sove på det. Det blir stas:)

Skrevet

Har hatt et skinn fra nøstebarn i 7 år, den eldste gutten brukte det til å sove på til neste kom 2 år etter, han har brukt det vldig mye og han har sovet godt uansett hvor skinnet har vært på tur. Nå har jeg kjøpt et fra kaisers til den lille som kommer snart og kvaliteten på dette virker slett ikke like bra. Jeg vil anbefale Nøstebarn sitt. Hvorfor skal man kjøpe til både seng og vogn, det er jo bare å bytte og da får babyen alltid med seg god og trygg lukt!

Skrevet

Vårt er fra babyshop, har vært fornøyd med det. Ikke sånn kjempedyrt heller: )

Skrevet

jeg har fra KID,godt fornøyd og grei pris!

Skrevet

skriver inn prisen igjen:P

tilbud på babyshop nå, 299 kroner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...