♥ma-lo♥ Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Når kan man teste positivt? Er fem dager over IKM for tidlig?
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 jepp!det betyr det!:-) 5 dager over?? nei bare test i vei du! du må gi tilbakemelding da;-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 IKM betry ikke kommende mensen (vi håper jo hver mnd at den ikke kommer =)) Man kan begynne teste fra den dagen man forventermensen, det kan gi utslag allerede fire dager før.. men da kan det også bli negativt selv om man er gravid.. Noen bruker også lengre tid enn til selve IKM dagen før det gir et positivt resultat.. dette kommer av at noen er litt sene med å produsere HCG hormonet.. Så fem dager over kan du trygt teste =) Lykke til og hold oss oppdatert =)
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 er jo mange som tester 2-3 dager før ikm og får et pålitelig svar og når du er 5 dager over ikm så er du nesten dømt til å få et pålitelig svar. hvis ikke du er en av dem som produserer hcg seint da men det skal mye til tror jeg for det skjer ikke så ofte:-)
♥ma-lo♥ Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2008 Tusen takk for svar! Jeg tør ikke å teste ennå, det er så skummelt... Jeg er så redd for å bli skuffet!!! Men dere skal få vite det når svaret er klart! :-)
♥ma-lo♥ Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2008 Lite, men jeg har kjent litt småmurring i blant!
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 okay:-) mange har småmurringer når man er gravid vettu;-) jeg har ikm fra i dag og til og med 26. tanta kan komme med et par dagers mellomrom. men den har ikke kommet ennå men jeg kjenner at hu kommer for jeg har menssmerter. så jeg hopper nok straks inn i ny pp. lykke til da!blir spennende å se om du er gravid:) pleier du å være presis da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå